نسخه چاپی

دستگیری ۹۰ دلال ارزی در تهران

عکس خبري -دستگيري ?? دلال ارزي در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از دستگیری ۹۰ دلال ارزی خبر داد و گفت: ده نفر از آنها سرشبكه هایی بودند كه بازار را ملتهب می‌كردند.

به گزارش نما ، سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اشاره به کشف یک محموله قاچاق تنباکو اظهار کرد: بیش از 1800 انبار در جنوب تهران وجود دارد، در یکی دو روز گذشته همکاران من انبار بزرگی را که محل دپوی تنباکوی خارجی بود، کشف کردند.

وی گفت: انبار مذکور حاوی 9هزار و 500 کارتن تنباکوی قاچاق دپو شده و تاریخ مصرف گذشته ساخت کشور اردن بود که در بررسی اسناد مشخص شد حدود 4750 کارتن به‌دلیل نوسانات قیمت ارز عرضه شده که مقادیر زیادی از آنها جمع‌آوری و عودت شده و مقادیر باقیمانده نیز در حال جمع‌آوری است.

سرهنگ ‌گودرزی با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه 250 میلیارد ریال برآورد شده است،گفت: در این رابطه یک نفر بازداشت شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ درباره اقدامات این پلیس در مقابله با دلالان ارزی، تصریح کرد: مقابله با دلالان ارزی چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی ادامه دارد و حتی با دلالانی که با تشکیل معاملات فردایی اقدام به اخلال در نظام اقتصادی می‌کنند، برخورد می‌کنیم.

وی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون حدود 90 نفر دلال ارزی را دستگیر کردیم که حدود 10 نفر از این متهمان سرشبکه‌هایی بودند که در فضای مجازی اقدام به قیمت‌گذاری و ملتهب کردن بازار می‌کردند.

این مقام انتظامی متذکر شد: با توجه به شرایط موجود به دلیل تحریمها و شیوع بیماری کرونا، پلیس امنیت اقتصادی به جد با احتکار مقابله می‌کند.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۷/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...