نسخه چاپی

حسین زهی در گفتگو با نما:

دولت هیچ اقدامی برای بهبود معیشت مردم انجام نداده است

عکس خبري -دولت هيچ اقدامي براي بهبود معيشت مردم انجام نداده است

عضو كمیسیون عمران مجلس یازدهم گفت: تا به امروز كه از عمر مجلس یازدهم می گذرد دولت كار خاصی برای بهبود معیشت مردم انجام نداده و علیرغم اینكه مجلس با دولت همراهی می كند، دولت با مجلس یازدهم همدل و همراه نیست.

اسماعیل حسین زهی، نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نما اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر معیشت و تأمین نیازهای اقتصادی مردم تأکید فراوان کردند و مجلس هم در راستای تحقق منویات و خواسته های ایشان شروع به کار کرد، اما متأسفانه دولت معیشت و بهبود وضعیت اقتصادی مردم را رها کرده و یک نظاره گر تبدیل شده است.

وی افزود: تا به امروز که از عمر مجلس یازدهم می گذرد دولت کار خاصی برای بهبود معیشت مردم انجام نداده و علیرغم اینکه مجلس با دولت همراهی می کند، دولت با مجلس یازدهم همدل و همراه نیست.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که قیمت کالاها هرروز به صورت افسارگسیخته در حال افزایش است، گفت: یارانه و کمک معیشتی که دولت به حساب سرپرست خانوار واریز می کند، هزینه نان مردم را به زور تأمین می کند چه برسد به اینکه در سایر هزینه های خورد و خوراک مورد استفاده قرار بگیرد، اما دولت واریز بسته کمک معیشتی را یکی از افتخارات دولت خود می داند.

حسین زهی ادامه داد: از رئیس جمهور انتظار می‌رود که در روزهای پایانی دولتش نظاره گر نباشد و گام جدی و مهم برای بهبود وضعیت معیشت مردم بردارد.

وی با بیان این مطلب اصلاح طلبان نه برنامه ای دارند که ارائه دهند و نه توان کنترل و مدیریت شرایط را دارند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قرار بود برجام تمامی تحریم ها را لغو کند، اما نه تنها تحریمی برداشته نشد، بلکه به تحریم ها هم اضافه شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس یازدهم گفت: رئیس جمهور و کابینه او آمریکا را کدخدای جهان می دانست، اما دیدیم که عاقبت مذاکره با کدخدا چه شد؛ زیرا همین کدخدا به راحتی تعهدات خود را نقض کرد.

۱۳۹۹/۷/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...