نسخه چاپی

اختصاصی نما:

صلح تحمیلی برای منافع كدخدا!

عکس خبري -صلح تحميلي براي منافع کدخدا!

سخنان جناب روحانی در باره ی صلح امام حسن(ع ) برای این مطرح شد كه ناتوانی دولت در اداره امور كشور را به مذاكره با آمریكا ربط بدهد.

حجت‌الاسلام روحانی روز چهارشنبه گذشته وهمزمان با ایام رحلت پیامبراکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در جلسه هیئت دولت گفت: «امام حسن(ع) امام صلح و پیوند بود، ایشان امامی بود که با ایجاد وحدت برای حفظ اساس اسلام، گام برداشت. وقتی برخی از اصحاب امام حسن(ع) آمدند با زبان معترضانه که چرا صلح کردید، چرا پیمان را امضا کردید، حضرت فرمودند، جامعه اسلامی که فقط شما ۱۰ نفر نیستید، شما ۲۰ نفری که این جا نزد من آمدید که فقط دنیای اسلام نیستید. من در مسجد رفتم برای مردم سخنرانی کردم و دیدم اکثریت قاطع جامعه صلح می‌خواهند و وقتی که مردم این را می‌خواهند، صلح را انتخاب می‌کنم. این راه امام مجتبی (ع) است. امام مجتبی به ما می‌آموزد که مرد جنگ باشیم به روز جنگ و مرد صلح باشیم به روز صلح. اگر در روز صلح، جنگیدیم و در روز جنگ، صلح کردیم، هر دو خطا و اشتباه است. به‌موقع باید بایستیم و بجنگیم و به‌موقع باید صلح کنیم.»
این بخش از سخنان جناب روحانی برای این مطرح شد که ناتوانی دولت در اداره امور کشور را به مذاکره با آمریکا ربط بدهد. در این میان هم رسانه های حامی دولت همانند شرق، سازندگی، آفتاب یزد و آرمان ملی همسو و در راستای مواضع جناب روحانی مدتی است که به یکی از ستاد های انتخاباتی جوبایدن در ایران تبدیل شده اند و مدام در بوق کرنا می کنند که با آمدن جو بایدن شرایط کشورمان تغییر خواهد کرد
بسیاری از سران اصلاحالات نیز از احتمال شورش به علت فشارهای اقتصادی به مردم سخن می گویند و پیشنهاد صلح و مذاکره با آمریکا را برای کاهش فشارهای اقتصادی مطرح می کنند در واقع این جریان با سوء استفاده از وضعیت موجود و دامن زدن به مشکلات به دنبال صلح تحمیلی علیه جمهوری اسلامی هستند.
این در حالی است که ایران در مقطع صلح امام حسن (ع) نیست آنچه آقای روحانی و یاران ایشان به عنوان دلیل پذیرش صلح تحمیلی از سوی حضرت مطرح می‌کنند، از اساس در تعارض با حقایق تاریخی است. در واقع آنچه دلیل اصلی تحمیل صلح به حضرت بود، همان چیزی است که باید موجب عبرت‌آموزی برای آقای روحانی و دیگر کارگزاران اجرایی نظام باشد. خیانت برخی کارگزاران حضرت همچون کندی (طلایه‌دار لشکر) و عبیدالله بن عباس (فرمانده لشکر) ایشان را ناچار به ترک مخاصمه و پذیرش صلح تحمیلی کرد.
آنچه که امروز فشار را بر ملت ایران افزایش میدهد تحریم ها نیست بلکه این فشارها به خاطر خائنانی است که مانند یاران امام حسن (ع) در حال خیانت به کشور و مردمشان هستند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی‌ای به مناسبت سالگرد رحلت امام (ره) از دو سناریوی توأمان دشمن در «تحریم» و «تحریف» نام بردند. به‌نظر می‌رسد برخی چهره‌ها و جریانات داخلی با هر نیتی در حال تکمیل پازل دشمن در این دو سناریو هستند که یکی از مصادیق آن تحریف تاریخ اسلام برای پیشبرد نیات سیاسی خاص است.



۱۳۹۹/۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...