نسخه چاپی

غضنفرآبادی در گفتگو با نما:

تاریخ از ایجادكنندگان دوقطبی در جامعه به عنوان خائن یاد خواهد كرد

عکس خبري -تاريخ از ايجادکنندگان دوقطبي در جامعه به عنوان خائن ياد خواهد کرد

رئیس كمیسیون حقوقی و قضایی گفت: مسئولان دولتی نباید در جامعه ایجاد دوقطبی و تفرقه كنند و اگر چنین شود قطعاً تاریخ از آن ها به عنوان خائن یاد خواهد كرد.

حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نما در واکنش به فضاسازی روحانی برای ایجاد دوقطبی در جامعه و سخنان او که عده ای را موافقان صلح و عده ای دیگر را مخالفان صلح نامیده بود، اظهار داشت: ایجاد دوقطبی در جامعه آن هم در این شرایط، قطعاً درست و بجا نیست؛ زیرا تمام ملت ایران از موافقان صلح هستند، اما این ملت حاضر نیستند به قیمت ذلت و کوچک شدن تن به صلح در برابر دشمنان جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی دهند.
وی افزود: آن هایی که در رأس امور قرار دارند باید مراقب بیان و اظهار نظرهای خود باشند تا مبادا دوقطبی در جامعه ایجاد کنند و مسئولان وظیفه دارند که از شخصیت، حیثیت، جایگاه و حقوق و آبروی مردم و کشور دفاع کنند.
نماینده مردم بم، ریگان و فهرج در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که اگر مسئولی بخواهد در جامعه ایجاد دوقطبی کند و یا به مردم دروغ بگوید و در حق این ملت جفا کند، قطعاً در تاریخ از آن ها به عنوان خائنان و بی عرضه گان یاد خواهد کرد و یادآور شد: بنابراین باید مراقب باشند تا عمداً و یا سهواً سخنی گفته نشود که این گونه آن را تفسیر کرد که می خواهند نوعی دوقطبی در جامعه ایجاد کنند.
غضنفرآبادی بیان کرد: نباید رئیس جمهور و سایر مسئولان دولتی طوری سخن بگویند که آن را دوقطبی تفسیر کرد و یا اینکه از آن به عنوان تلاش برای امضای برجام های دو و سه تلقی شود.
وی ادامه داد: وقتی جامعه ای به سمت دوقطبی پیش رفت، تشخیص میان حق و باطل برای افراد مشکل خواهد شد و از این دوقطبی شدن رخنه ای ایجاد خواهد شد که دشمن به راحتی می تواند بر کشور یا جامعه سیطره پیدا کند و یا حتی می تواند نفوذ پیدا کند.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه شخصی، عده ای را مخالف صلح و نیز عده ای دیگر را موافق صلح خطاب کند، به باور من تفرقه صورت خواهد گرفت؛ تفرقه هایی که بسیار خطرناک است که ممکن است بعضی از مردم ناخواسته به سمت و سویی حرکت کنند که از تصمیم‌گیری های شایسته و معقول غافل شوند.

۱۳۹۹/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...