نسخه چاپی

امارات گاو شیرده رژیم صهیونیستی است

عکس خبري -امارات گاو شيرده رژيم صهيونيستي است

یك روزنامه عربی به اهداف رژیم صهیونیستی از امضای توافقنامه سازش با امارات پرداخت.

به گزارش نما، روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی با انتشار گزارشی تحت عنوان «امارات گاو شیرده رژیم صهیونیستی» نوشت: هنوز زمان زیادی از امضای توافقنامه سازش میان امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی نگذشته است که دروغ‌های ابوظبی و منامه برای توجیه امضای این سازش و انحراف افکار عمومی یکی یکی برملا می‌شود.

عجیب نیست که مقامات رژیم صهیونیستی اقدام به برملا کردن این دروغ‌ها و توجیه‌ها می‌کنند به طوری که روز گذشته بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در فرودگاه بن گوریون با استقبال از یک هیأت رسمی اماراتی به ریاست وزیر اقتصاد این کشور و با حضور وزیر خزانه داری آمریکا و مشاور کاخ سفید اعلام کرد که طرح الحاق کرانه باختری انجام می‌شود.

وی همچنین به یکی از اصلی‌ترین دلایل امضای این توافقنامه با امارات و بحرین اشاره کرد: اقتصاد در مقابل اقتصاد.

این همان نقش گاو شیردهی است که قرار است امارات نقش آن را بازی کند. وزیر امور دارایی امارات نسبت به تأسیس صندوق مشترک میان دو طرف به ارزش ۳ میلیارد دلار در قدس اشغالی با هدف بهبود اقتصاد افتخار می‌کند.

البته نفع ایجاد این صندوق، بیش از همه به اشغالگران صهیونیست می‌رسد. سفارت آمریکا در قدس اشغالی نیز فرصت را برای تعریف و تمجید از این اقدام غنیمت شمرد.

نتانیاهو با افتخار اعلام کرد که این هیأت اماراتی در جریان حضور ۴ ساعته خود در فرودگاه ۱۴ توافقنامه با تل آویو امضا می‌کند. وی در جریان این مراسم به دروغ دیگر اماراتی‌ها نیز اشاره کرد؛ روند الحاق و توسعه شهرک‌سازی‌ها کما فی السابق ادامه خواهد داشت.
منبع: مهر

۱۳۹۹/۷/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...