نسخه چاپی

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز در بورس

عکس خبري -بالاترين و پايين‌ترين رشد قيمت امروز در بورس

امروز سهامداران شركت‌های صنعتی زر ماكارون، قند ثابت خراسان و رادیاتور ایران در بورس و معامله‌گران شركت‌های برق و انرژی پیوند گستر پارس و صنایع غذایی مینو شرق در فرابورس بیشترین سود را كسب كردند.

به گزارش نما، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت ۱۳هزار و ۸۳۵واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۸۸هزار و ۱۹۳واحد به کار خود پایان داد و ۷میلیارد و ۸۹۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۷هزار و ۱۰۰میلیارد تومان در ۷۸۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های صنعتی زر ماکارون، قند ثابت خراسان و رادیاتور ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های شیشه همدان، گسترش صنایع و خدمات کشاورزی و پالایش نفت تبریز بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۷۵۴میلیون ورقه به‌ارزش ۱۳هزار و ۳۰۲میلیارد تومان در ۴۲۳هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۵واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۱۲۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های برق و انرژی پیوند گستر پارس، صنایع غذایی مینو شرق و شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های پالایش نفت لاوان، بانک دی و صنایع بهداشتی ساینا بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

۱۳۹۹/۸/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...