نسخه چاپی

۵۰ درصد از توان دفاعی كشور را سربازان تشكیل می‌دهند

عکس خبري -?? درصد از توان دفاعي کشور را سربازان تشکيل مي‌دهند

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینكه حدود ۵۰ درصد از توان دفاعی كشورمان را سربازان تشكیل می‌دهند، گفت: از ابتدای انقلاب شكوهمند اسلامی تاكنون بیش از ۱۷ میلیون سرباز داشته‌ایم.

به گزارش نما، سردار تقی مهری در همایش سراسری قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح که (ویدئو کنفرانسی) در سالن جلسات امام رضا (ع) در معاونت تربیت و آموزش ناجا برگزار شد، اظهار کرد: امید داریم که بتوانیم به وظایف‌مان در قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه به نحو شایسته ای عمل کنیم.

وی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) در خصوص خدمت وظیفه اشاره و عنوان کرد: ایشان فرموده‌اند: خدمت وظیفه عمومی خدمت مقدسی است که در جنگ و صلح در صف اول نیازهای ملت و کشور قرار دارد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه حدود ۵۰ درصد از توان دفاعی کشورمان را سربازان تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون بیش از ۱۷ میلیون سرباز داشته‌ایم که از این تعداد ۳ میلیون سرباز در ۸ سال دفاع مقدس حضور مؤثر داشته‌اند.

سردار مهری با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که خادم سربازان در نیروهای مسلح هستیم، عنوان کرد: موضوع حائز اهمیت در نیروهای مسلح، برقراری نظم و امنیت در کشور است در واقع هر اقدامی در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و … نیاز به امنیت دارد که این مهم، به دست نیروهای مسلح، به ویژه سربازان عزیز به دست می‌آید.

وی در پایان به اهمیت اشتغال کارکنان وظیفه پرداخت و گفت: بحمدالله به این موضوع به خوبی در قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه پرداخته شده است؛ خدمت سربازی فرصتی است که بتوانیم در آن فرآیند اشتغال را بین سربازان به نحو مطلوبی اجرا کنیم و بتوانیم در سازمان وظیفه عمومی در سراسر کشور و در کارگروه اشتغال که در استانداری‌ها برگزار می‌شود گزارشات خوبی ارائه دهیم.
منبع: مهر

۱۳۹۹/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...