نسخه چاپی

هشدار جدی گل‌محمدی به بازیكنان پرسپولیس

عکس خبري -هشدار جدي گل‌محمدي به بازيکنان پرسپوليس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از بازیكنان این تیم خواست تا تمركز بیشتری روی بازی های پیش رو داشته باشند تا به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند.

به گزارش نما، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی ساعت ۱۶:۱۵ فردا دوشنبه با شهرخودرو مشهد در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی بازی می کند که در سه دیدار گذشته خود تنها پنج امتیاز کسب کرده است.

یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان پایتخت از بازیکنان این تیم خواست در فاصله اندک باقیمانده تا دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کافی روی بازی های پیش رو در لیگ برتر داشته باشند.

گل محمدی از شاگردان خود خواست برای کسب قهرمانی در آسیا نیاز به پیروزی در لیگ برتر ایران دارد. سرمربی پرسپولیس حفظ تمرکز و توجه به فرصت های گلزنی سرخ ها را عوامل اصلی پیروزی این تیم عنوان کرده است و به آنها هشدار داده است ذهن خود را معطوف به هر بازی کنند.

گل محمدی از بازیکنان خود خواسته است آنها علاوه بر انگیزه بالا برای قهرمانی در آسیا باید به فکر کسب جام دوباره در مسابقات لیگ برتر ایران باشند.

سرمربی پرسپولیس در حالی تیمش را برای بازی با شهرخودرو مشهد آماده می کند که قهرمان چهار دوره متوالی برای حفظ آمار خود در همین مسیر نیاز به سه امتیاز این دیدار دارد.

سرخپوشان در صورت نبردن در این دیدار، کمترین امتیازات را نسبت به پنج سال گذشته خواهند داشت که می تواند مدافع عنوان قهرمانی را با مشکلات جدی‌تری در ادامه روبرو کند.
منبع: مهر

۱۳۹۹/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...