نسخه چاپی

مراغه چیان:‌ استقلال در وسط زمین لَنگ می‌زند/ غیبت فكری و دیاباته مقابل پیكان تاثیرگذار بود

عکس خبري -مراغه چيان:‌ استقلال در وسط زمين لَنگ مي‌زند/ غيبت فکري و دياباته مقابل پيکان تاثيرگذار بود

پیشكسوت تیم فوتبال استقلال گفت:‌ استقلال هافبك وسط خوب ندارد و مقابل پیكان هم ثابت شد در این منطقه از زمین لَنگ می زند

به گزارش نما، سعید مراغه چیان درباره تساوی بدون گل استقلال مقابل پیکان در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: در روزهای اخیر گفته ام استقلال نیاز به یک هافبک وسط خوب دارد. این تیم را محمود فکری نبسته و اگر خودش تیم را تشکیل می داد، صد در صد یک هافبک خوب جذب می کرد.

وی افزود: پس از جدایی علی کریمی استقلال در مرکز میدان لنگ می زند زیرا فردی را در اختیار ندارد که در وسط زمین توپ را خوب به گردش دربیاورد و خوب شوت بزند. البته در کل فوتبال ایران هافبک شوتزن کم داریم. فرشید باقری هم یک شوت زد که خوب نبود.

پیشکسوت تیم استقلال ادامه داد: در کل شاهد بازی خوبی نبودیم. پیکان خوب دفاع کرد و استقلال هم نتوانست از تک موقعیت هایش استفاه کند. بازی دلچسبی ندیدیم و توپ بیشتر در هوا جریان داشت و درگیری ها روی هوا بیشتر از زمین بود. کیفیت زمین ورزشگاه شهدای شهرقدس هم مناسب نبود و با توجه به اینکه استقلال فوتبال را روی زمین بازی می کند، نفراتی مثل مهدی قائدی نتوانستند خودشان را نشان بدهند.


مراغه چیان درباره اینکه آیا استقلال با ادامه این روند نتیجه گیری می تواند جزو مدعیان اصلی قهرمانی باشد، گفت: صد در صد استقلال امسال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و جز این هم انتظاری نمی رود. ان شاءالله رفته رفته با شناخت بیشتر محمود فکری از بازیکنان تیم به وضعیت ایده آلی می رسد و می تواند نتایج خوبی بگیرد.

وی ادامه داد: البته در حال حاضر سایر تیم های مدعی ما هم چندان جالب بازی نمی کنند و کرونا شرایطی ایجاد کرده که تیم ها شکل واقعی خود را از دست بدهند. تماشاگر هم یکی از اصل های مهم فوتبال است. نبودن هوادار در ورزشگاه روی روحیه و شادابی بازیکنان تمام تیم ها هم تاثیر گذاشته است.

بازیکن اسبق استقلال درباره تاثیر غیبت محمود فکری روی عملکرد این تیم مقابل پیکان گفت:‌ صد در صد غیبت سرمربی تاثیرگذار است. بهترین سرمربیان جهان هم وقتی بیرون می نشینند، نفر جانشین نمی تواند تمام تفکرات وی را به بازیکنان انتقال بدهد. البته صمد مرفاوی به دلیل اینکه سال ها سرمربی بوده کارش را بلد است اما بودن فکری در بازی با پیکان مثمرثمر تر می شد.

مراغه چیان تصریح کرد: غیبت شیخ دیاباته هم در توقف استقلال مقابل پیکان تاثیرگذار بود و با توجه به قدرت سرزنی و هوش این بازیکن اگر مقابل پیکان بازی می کرد می توانست مانند همیشه به مهره ای کارساز و موثر برای استقلال تبدیل شود.

وی درباره دیدار هفته آینده این تیم مقابل صنعت نفت عنوان کرد: اعتقاد دارم صنعت نفت تیمی است که فوتبال را خوب بازی می کند و بازیکنانش درک درستی از هم دارند. نباید این حریف را دست کم گرفت و امیدوارم بتواند نفت آبادان را شکست بدهد تا هواداران شاد باشند. البته خود طرفداران هم باید صبر داشته باشند تا تیم شکل واقعی خود را پیدا کند.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...