نسخه چاپی

ارزش معاملات انجام شده در بورس و فرابورس

عکس خبري -ارزش معاملات انجام شده در بورس و فرابورس

حجم معاملات امروز بازار نزدیك به ۱۴ میلیارد سهم و ارزش این جابجایی نیز نزدیك به ۱۹ هزار میلیارد تومان بود كه گروه خودرو در بازار امروز بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد.

به گزارش نما، بازار در اولین روز هفته کار خود را با افزایش عرضه‌ها در بازار آغاز کرد اما دقایقی نگذشته بود که این روند معکوس شد و قدرت تقاضا بر عرضه چربید و شاخص کل بورس روند مثبت خود در روزهای قبلی را ادامه داد که در نهایت با بیش از ۱۹ هزار واحد افزایش به ۱ میلیون و ۴۹۰ هزار واحد رسید. در بازار امروز نزدیک به ۱۴ میلیارد سهم به ارزش ۱۹ هزار میلیارد تومان جابجا شد.

در میان صنایع برتر بازار گروه بانکی بیشترین حجم معاملات را با جابجایی ۳ میلیارد و ۱۳۱ میلیون سهم از آن خود کرد و بعد از گروه خودرو با ۲ میلیارد و ۸۶۶ میلیون سهم دوم شد و گروه فرآورده‌های نفتی نیز با ۵۰۹ میلیون سهم جایگاه سوم بیشترین جابجایی سهم را به خود اختصاص داد. به لحاظ ارزش معاملات اما گروه خودرو با ۱۷۰۰ میلیارد تومان پیشتاز بود و گروه بانکی با ۱۴۰۰ میلیارد تومان در رتبه بعدی قرار گرفت و گروه فرآورده‌های نفتی با بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان صنعت سوم بازار امروز به لحاظ ارزش معاملات بود.

در بازار بورس امروز با ۱ میلیون و ۵۶۰ هزار معامله بیش از ۱۱ میلیارد سهم جابجا شد و ارزش معاملات بازار بورس از مرز ۱۲۵۰۰ میلیارد تومان عبور کرد. نمادهای فارس، کگل، کچاد و خودرو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشتند.

در بازار فرابورس نیز ۷۹۰ هزار معامله صورت گرفت و در این معاملات نزدیک به ۳ میلیارد سهم به ارزش ۶۴۰۰ میلیارد تومان جابجا شد. نمادهای مارون، دی، غصینو و زاگرس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشتند.

منبع:بااقتصاد

۱۳۹۹/۹/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...