نسخه چاپی

سامانه بارشی از بعدازظهر امروز وارد همدان می‌شود

عکس خبري -سامانه بارشي از بعدازظهر امروز وارد همدان مي‌شود

كارشناس مركز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از ورود یك سامانه بارشی در بعدازظهر امروز به استان خبر داد.

به گزارش نما ،روح‌الله زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعدازظهر امروز یک سامانه بارشی از شمال غرب وارد آسمان استان می شود و بارش‌هایی در سراسر استان خواهیم داشت.

وی با بیان این که بارش‌های نیمه شمالی به صورت برف و نیمه جنوبی برف و باران خواهد بود، تصریح کرد: پیک بارش از امشب آغاز می‌شود و تا فردا ادامه دارد، پس از آن بارش‌ها مداوم نیست و در روز جمعه فقط در نیمه شمالی بارش‌هایی خواهیم داشت.

زاهدی در رابطه با مه‌گرفتگی در استان مطرح کرد: مه‌گرفتگی در مناطق همدان، فامنین، کبودرآهنگ و بخش‌هایی از اسدآباد جزء پدیده‌های ثابت جوی شده است اما در سایر نقاط به ویژه در جنوب استان، مه‌گرفتگی به جزء در گردنه‌ها وجود ندارد.

این کارشناس پیش‌بینی هواشناسی ادامه داد: هنگام بارش، مه‌گرفتگی مشاهده نمی‌شود بنابراین انتظار داریم در زمان حضور این سامانه بارشی، میزان و شدت مه‌گرفتگی کم‌تر شود.

زاهدی با بیان این که از روز جمعه دمای هوا کاهش پیدا می‌کند، افزود: از اوایل هفته آینده دمای هوا تا منفی ۱۴درجه سلسیوس می‌رسد و کاهش دما کاملا محسوس است.

وی در رابطه با تغییرات دما در روز گذشته عنوان کرد: طی ۲۴ساعت گذشته دمای هوای همدان از منفی دو تا منفی چهار درجه سلسیوس بوده همچنین شهرستان‌های ملایر و تویسرکان با ۱۰درجه سلسیوس گرم‌ترین و شهرستان رزن با منفی شش درجه سلسیوس سردترین شهرستان استان بوده‌اند.
ایسنا

۱۳۹۹/۱۰/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...