نسخه چاپی

فاجعه‌تر از برنامه لیگ خود مسئول كمیته مسابقات است

عکس خبري -فاجعه‌تر از برنامه ليگ خود مسئول کميته مسابقات است

عضو هیات مدیره باشگاه ماشین سازی گفت: برنامه‌ریزی سازمان لیگ و سهیل مهدی فاجعه و از آن فاجعه‌تر این است كه او 24 ساعت است گوشی خودش را خاموش كرده و پاسخگو نیست.


به گزارش نما، بهداد بیات در خصوص شرایط باشگاه ماشین‌سازی اظهار داشت: هزینه‌های ما پای باز کردن پنجره نقل و انتقالات صرف شد. اوضاع‌مان خوب نیست و جدول حرف می‌زند. تیم ما خوب بازی می‌کند، باشگاه هم مشکلی ندارد و روی روال خودش حرکت می‌کند. تنها مشکلی که داریم عدم نتیجه‌گیری است. در هیچ بازی به جز بازی اول مقابل شهر خودرو مستحق باخت نبودیم اما به هر حال فوتبال روی بدش را به ما نشان داده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده‌های شاهین توکلی و بابک مرادی عنوان کرد: بابک مرادی محکوم شده، با دوستان استقلالی مذاکره کردیم اما به توافق نرسیدیم. چون از نظر من خواسته آنها نامعقول بود. به همین خاطر این پرونده به کمیته استیناف رفته و هر تصمیمی گرفته شود تبعیت می‌کنیم. پرونده شاهین توکلی هم در کمیته انضباطی است. رأی قطعی آن هنوز صادر نشده و باید روند خودش را طی کند.

عضو هیأت مدیره باشگاه ماشین‌سازی در مورد برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر گفت: برنامه‌ریزی سازمان لیگ و سهیل مهدی فاجعه است. از آن فاجعه‌تر این است که او 24 ساعت است گوشی خودش را خاموش کرده و پاسخگو نیست. شک نکنید که بیشترین ضرر را ماشین‌سازی کرده است. بازی قبلی ما روز پنجشنبه بود. ناظر بازی به خاطر بارش برف، مسابقه را به روز جمعه انداخت و الان هم باید روز سه شنبه یعنی فردا بازی کنیم.

بیات تصریح کرد: این مساله را به ما نگفته بودند. سهیل مهدی به باشگاه من تلفنی اعلام کرد بازی شما را روز چهارشنبه می‌اندازیم اما ظاهرا باشگاه سپاهان می‌دانست که بازی قطعا سه شنبه است و بلیت تهیه کرده بود. آن‌ها با ما هم تماس گرفتند و گفتند موافقید بازی سه شنبه برگزار شود؟ گفتیم؛ نه، طبق برنامه سهیل مهدی بازی باید چهارشنبه برگزار شود. واقعا نمی‌دانم چه کار می‌کنند. اگر هم حرف بزنیم می‌گویند شلوغ می‌کنید. یک بچه 10 ساله را بیاورید در مورد این اتفاقات تصمیم بگیرد. برنامه‌ریزی مسابقات فاجعه است.

وی افزود: و از آن فاجعه‌تر سهیل مهدی است. چرا او باید گوشی خودش را خاموش کند؟ تصمیمی گرفته و باید دلیلش را بگوید. فاصله بازی ما سه روز است و این را اعلام نکردند. کادر فنی ما دیروز تمرین پرفشار گذاشته و حالا باید بدون تمرین وارد مسابقه شویم. اصلاً اتفاق مسخره‌ای است. بازیکنان تیم به من می‌گویند نمی‌توانی حق ما را پیگیری کنی؟ چه باید بگویم؟ مگر من می‌توانم مسؤول مربوطه را پیدا کنم که پاسخگو باشم؟ خوش به حال سپاهان، شاید شماره‌ای از سهیل مهدی دارند و با او در تماس هستند. سپاهان با استراحت 8-7 روزه به این بازی می‌آید و ما با سه روز فاصله باید بازی کنیم.

بیات گفت: ببینید برنامه‌ریزی او چقدر فاجعه است؛ تیم ما باید فردا در هفته دهم بازی کند، بعد از آن باید در هفته یازدهم به میدان برود و سه هفته بعد باید هفته نهم را بازی کنیم! دو بازی پشت سر هم را هم باید بیرون از خانه بازی کنیم. می‌دانیم برنامه لیگ فشرده است و باید همکاری کنیم اما این طور نمی‌شود که جمعه بازی کنیم، سه شنبه هم بازی کنیم. ولی در طرف مقابل سپاهان 8 روز استراحت کند. من فکر می‌کنم آنها شماره دیگری از سهیل مهدی دارند و از راه دیگری او را پیدا می‌کنند که ما بلد نیستیم و نتوانستیم این کار را انجام بدهیم.

وی در خصوص این که ماشین سازی قرار بوده با نساجی بازی کند اما حریف بعدی آنها سپاهان معرفی شده، اظهار داشت: سهیل مهدی جمعه شب خودش تلفنی با مسئولان باشگاه ما صحبت کرده و گفته بازی شما روز چهارشنبه است. حالا یا با این تیم یا با تیم دیگر، ناگهان تصمیم گرفتند بازی با سپاهان را برگزار کنند. من این شرایط عجیب و غریب را درک نمی‌کنم. حرف هم بزنیم می‌گویند خیلی اعتراض می‌کنید. از یک طرف باید پاسخگوی هوادار باشم و از طرف دیگر هم بازیکنی که سه روز پیش بازی کرده و فردا هم باید بازی کنم. از آن عجیب‌تر اینکه چرا یک مسئول تلفن خودش را خاموش کرده؟ ‌این برای من سؤال خیلی مهمی است.

عضو هیأت مدیره باشگاه ماشین‌سازی درخصوص وضعیت سرمربی ماشین‌سازی عنوان کرد: سرمربی ما سعید اخباری است. با او به کارمان ادامه می‌دهیم و مشکلی هم از این بابت نداریم. تصمیمی هم برای تعویض سرمربی نداریم.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...