نسخه چاپی

سردار سپهر در گفتگو با نما:

سردار سلیمانی عمق استراتژیك ایران را توسعه داد

عکس خبري -سردار سليماني عمق استراتژيک ايران را توسعه داد

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعین گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نقش مهمی را در افزایش قدرت بازدارندگی كشورمان ایفا كرده است؛ به طوری كه امروز عمق استراتژیك جمهوری اسلامی ایران از خلیج فارس تا مدیترانه و حتی تا شاخ آفریقا افزایش پیدا كرده است.


سردار محمدرضا سپهر، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار نما، اظهار داشت: سردار سلیمانی کاری کرد که امروز تمام اسرائیل در محاصره اسلام و جبهه مقاومت قرار گرفته و امروز اسرائیلی ها نسبت به هفت دهه گذشته، بیشترین احساس ضعف، ترس و شکست و نیز آینده تاریکی را برای خود احساس می کنند.

وی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نقش مهمی را در افزایش قدرت بازدارندگی کشورمان ایفا کرده است؛ به طوری که امروز عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران از خلیج فارس تا مدیترانه و حتی تا شاخ آفریقا افزایش پیدا کرده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بیداری اسلامی و همبستگی میان ملت های مسلمان منطقه از دستاوردهای دوران فرماندهی سردار سلیمانی به شمار می روند، یادآور شد: عمق بخشی خارجی نظام اسلامی توسط سردار حاج قاسم سلیمانی و نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین پیروزی برای انقلاب اسلامی در منطقه و بزرگترین شکست برای دشمنان محسوب می شود.

سردار سپهر بیان کرد: سردار سلیمانی با فرماندهی بی نظیر خود تمام توطئه های دشمنان در منطقه را خنثی کرد که نمونه این توطئه ها ایجاد خلافت داعش در منطقه بود که سردار سلیمانی با تشکیل تیپ های فاطمیون، زینبیون، حشدالشعبی و یاری گرفتن از حزب الله لبنان توانست خلافت کذایی داعش را از بین ببرد و نابود سازد.

۱۳۹۹/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...