نسخه چاپی

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز در بورس

عکس خبري -بالاترين و پايين‌ترين رشد قيمت امروز در بورس

امروز سهامداران شركت‌های صنایع جوشكاب یزد، كشت و صنعت پیاذر و معدنی دماوند در بورس و معامله‌گران شركت‌های كشاورزی و دامپروری ملارد شیر و صنایع چوب خزر كاسپین در فرابورس بیشترین سود را كسب كردند.



به گزارش نما، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سهام با رشد یک هزار و ۳۲۸واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۵۵هزار و ۴۷۵واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۹میلیارد و ۷۲۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۰هزار و ۹۰۸میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۶۹۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های صنایع جوشکاب یزد، کشت و صنعت پیاذر و معدنی دماوند بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های بهنوش ایران، شیمی دارویی داروپخش و داده گستر عصر نوین(های وب) بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۸۵۱میلیون ورقه به‌ارزش ۵هزار و ۹۵۰میلیارد تومان در ۸۶۹هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۸۷واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۳۱۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، افرانت و صنایع چوب خزر کاسپین بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های شیر پگاه آذربایجان شرقی، بیمه اتکایی ایرانیان و سیمان لار سبزوار بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

۱۳۹۹/۱۰/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...