نسخه چاپی

مجید محتشمی در گفتگو با نما:

بهزاد نبوی گزینه اصلی ریاست دائمی ناسا است

عکس خبري -بهزاد نبوي گزينه اصلي رياست دائمي ناسا است

گزینه های دیگر همانند حسین كمالی و علی صوفی نیز مطرح هستند اما از بهزاد نبوی می توان به عنوان گزینه اصلی نام برد.

مجید محتشمی عضو جبهه اصلاح‌طلبان ایران در گفتگو با خبرنگار نما، درپاسخ به این پرسش که آیا در جلسه روز چهارشنبه(امروز) احتمال می رود «بهزاد نبوی» به عنوان رئیس دائمی«ناسا» انتخاب شود؟، گفت: یکی از نامزدها برای ریاست جبهه اصلاح طلبان قطعا او [ نبوی] است، البته گزینه های دیگر همانند حسین کمالی و علی صوفی نیز مطرح هستند اما از بهزاد نبوی می توان به عنوان گزینه اصلی نام برد.
وی درباره اینکه نهاد اجماع ساز-ناسا- چه زمانی وارد مصادیق انتخابات ریاست جمهوری می شود؟، افزود: ۲۸ حزبِ عضو جبهه اصلاح طلبان به دنبال این هستند که با توجه به مصادیق و شاخص هایی که دارند، گزینه ای را برای کاندیداتوری جبهه اصلاح طلبان پیشنهاد بدهند و نهایتا اجماع از سوی نهاد اجماع ساز شکل خواهد گرفت و به عبارت دیگر اجماعی برای گزینه نهایی از بین کاندیداها صورت می گیرد و آن گزینه قطعا از بدنه اصلاحات خواهد بود.
عضو جبهه اصلاح طلبان در پاسخ به این سوال که پس احتمال حمایت اصلاح طلبان از سایر گزینه ها همچون علی لاریجانی منتفی است، تاکید کرد: جبهه اصلاح طلبان قصد دارد در انتخابات ۱۴۰۰ از گزینه ای که از ابتدا در منظومه فکری اصلاحات حضور داشته و دارای برنامه است حمایت کند.
محتشمی درباره اینکه آیا عارف را می توان گزینه بالقوه نهاد اجماع ساز در انتخابات ریاست جمهوری دانست؟، اظهار داشت: یکی از گزینه ها که در بین اصلاح طلبان مطرح می شود«محمد رضا عارف» است. همچنین مسعود پزشکیان و محمدجواد ظریف هم ظرفیت لازم برای گمانه زنی در خصوص کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ را دارند، امیدوار هستیم که جبهه اصلاح طلبان ایران در اسرع وقت بتواند کاندیدای نهایی خود را مطرح کند. فعلا اسامی در حد گمانه زنی مطرح می شود.
وی درباره اینکه آیا اصلاح طلبان تمام سرمایه و انرژی خود را معطوف به انتخابات ریاست جمهوری کرده اند و برنامه ای برای انتخابات شوراها ندارند؟، تصریح کرد: آنچه مشخص هم اکنون اولویت اول در کشور انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ است اما جبهه اصلاح طلبان ایران در خصوص شوراهای اسلامی شهر به ویژه شوراهای کلان شهرها تمام تلاش خود را می کند که لیست جامع با تابلوی اصلاحات ارائه دهد.
عضو جبهه اصلاح طلبان درخصوص اینکه جریان متبوعش چه برنامه ای برای انتخابات شوراها دارد،اعلام کرد: این جبهه در حال برگزاری جلسات خود است در برنامه هایشان، شورای مرکز استان و شهرها را در سراسر کشور مدنظر قرار داده اند اما اولویت اول و پیشانی کار در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری است.

۱۳۹۹/۱۱/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...