نسخه چاپی

سیدكمال سجادی در گفتگو با نما مطرح كرد:

تخریب رقیب و ایجاد فضای دوقطبی در جامعه دو راهبرد كلان اصلاح‌طلبان برای انتخابات1400

عکس خبري -تخريب رقيب و ايجاد فضاي دوقطبي در جامعه دو راهبرد کلان اصلاح‌طلبان براي انتخابات1400

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: یكی از دستوركارهای اصلاح ‎طلبان تخریب رقیب و ایجاد فضای دوقطبی در كشور است كه برای انتخابات 1400 قطعاً این سیاست را دوباره تكرار خواهند كرد.

سیدکمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، اظهار داشت: یکی از دستورکارهای اصلاح ‎طلبان تخریب رقیب و ایجاد فضای دوقطبی در کشور است که برای انتخابات 1400 قطعاً این سیاست را دوباره تکرار خواهند کرد.
وی افزود: اصلاح طلبان موضوعاتی مانند مذاکره با آمریکا و یا موضوعات دیگر را برای اینکه رأی بیاورند دوباره مطرح خواهند کرد، اما مردم ایران به ماهیت واقعی اصلاح طلبان پی برده اند و قطعاً فریب چنین شعارهایی را نخواهند خورد.
این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه کاندیداها باید برنامه مناسبی داشته باشند، گفت: برنامه ای که کاندیداها ارائه می دهند با قابلیت عملیاتی شدن داشته باشد و از ظرفیت های کشور و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که یک بیانیه رئالیستی است، در آن استفاده شده باشد.
سجادی به مسئله گرانی و تورم اشاره کرد و در این رابطه گفت: واقعاً گرانی و تورم مردم را آزار می دهد، هرکاندیدایی که خود را در جایگاه ریاست جمهوری می داند باید ابتدا تلاش کند برنامه اقتصادی داشته باشد تا در مرحله اول تورم را مهار کند و سپس رشد اقتصادی را به کشور بازگرداند که در این خصوص می توانند از نظریه اقتصاد مقاومتی در برنامه هایشان بهره ببرند.
وی تأکید کرد: احزاب و جریان های سیاسی باید چهره هایی را به انتخابات معرفی کنند که جزء چهره های بااعتبار و از کارنامه قابل قبولی برخوردار باشند.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: کاندیداها باید از کارنامه خوبی برخوردار باشند و ضد فساد بودن و عدالت خواه بودن و دغدغه مشکلات مردم را داشتن جزء ویژگی های آنها باشد.

۱۳۹۹/۱۲/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...