نسخه چاپی

كسی كه مجوز سفر عید را داد امروز پاسخگو باشد!

مسئول شرایط موجود شخص رئیس‌جمهور است

عکس خبري - مسئول شرايط موجود شخص رئيس‌جمهور است

با اتمام تعطیلات نوروزی و شروع موج چهارم این ویروس منحوس، برخی از مسئولین كشور انگشت اتهامشان را به سمت مردم نشانه رفته اند این در حالی است كه عدم تصمیم گیری درست در اسفند 1399 در شروع موج میلیونی سفرهای نوروزی و در بروز موج چهارم كرونا نقش بسزایی داشته است.

به گزارش نما وزیر بهداشت دولت تدبیر و امید با ابراز ناراحتی فراوان گفت: " متأسفانه در مورد کنترل سفرها کسی به حرف من گوش نداد و امروز مهار اژدهای کووید ۱۹ چموش سرکش از دست ما رها شده و مشخص نیست چه زمانی مرگ سه‌رقمی را کاهش دهیم"
نمکی در اسفند ماه سال 1399 علاوه بر دلایل متعدد پزشکی خواهش و التماس کرد و حتی قسم حضرت عباس(ع) را به میان کشید تا تعطیلی سفرها محدودیت‌های جدی در ستاد ملی مقابله با کرونا را به وجود بیاورد، اما با وجود ابهامات در سفرهای نوروزی این مهم حاصل نشد ابهامی که انتظار می رفت در ستاد ملی مقابله با کرونا مورد بحث و بررسی قرار گیرد و موجب بروز تدابیری ویژه برای تعطیلات نوروزی شود اما این‌گونه نشد.
با اتمام تعطیلات نوروزی و شروع موج چهارم این ویروس منحوس، برخی از مسئولین کشور انگشت اتهامشان را به سمت مردم نشانه رفته اند این در حالی است که عدم تصمیم گیری درست در اسفند 1399 در شروع موج میلیونی سفرهای نوروزی و در بروز موج چهارم کرونا نقش بسزایی داشته است.
از این رو باید ستاد ملی مبارزه با کرونا و به ویژه شخص رئیس جمهور به‌عنوان رئیس و تأییدکننده نهایی مصوبات آن، پاسخگوی مردم باشند
باعث و بانی ضررهای پی در پی مردم لازم نیست حتماً اختلاسگر یا مفسد باشد بلکه تصمیم گیری های اشتباه می‌تواند این نقش را فراتر از اختلاس و فساد ایفا نماید. تصمیم هایی همچون افزایش سرسام‌آور قیمت کالاها در کمتر از 24 ساعت از ادعای تثبیت قیمت‌ها، ارز 4200 تومانی، ادعای رد کردن پیک کرونا توسط شخص رئیس‌جمهور و...

۱۴۰۰/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...