نسخه چاپی

گلایه‌های داوران از فدراسیون و اظهارنظر عزیزی خادم به خاطر امكانات كم و توقعات زیاد/ كرمانشاهی صدای داوران فوتبال شد

عکس خبري -گلايه‌هاي داوران از فدراسيون و اظهارنظر عزيزي خادم به خاطر امکانات کم و توقعات زياد/ کرمانشاهي صداي داوران فوتبال شد

داوران فوتبال ایران طی هفته‌های اخیر با انتقادات متعددی مواجه شدند اما آنها هم از شرایطی كه فدراسیون برایشان فراهم كرده راضی نیستند.


به گزارش نما، رضا کرمانشاهی با انتشار یک استوری به انتقاد از فدراسیون فوتبال پرداخت اما ظاهرا این انتقاد فقط مربوط به کرمانشاهی نیست و بقیه داوران که اتفاقات حق مصاحبه‌ هم ندارند از شرایط موجود ناراضی هستند.

طی روزهای گذشته شهاب عزیزی خادم از خداداد افشاریان خواسته تا با توجه به اشتباهات داوری اقدامات لازم صورت بگیرد اما داوران لیگ برتر از این اظهار نظر هم ناراحت هستند.

طبق پیگیری‌ها داوران از اینکه مدت‌ها است کلاسی برای آنها گذاشته نشده ناراضی هستند و البته معتقدند فدراسیون فوتبال چه اقدامی برای آنها انجام داده که از آنها توقع بهترین عملکرد را دارد.

ظاهرا در دیدار روز گذشته سپاهان و مس کرمان داوران بدون لباس گرم در حالی که پیش از آغاز بازی هوا بارانی بوده به گرم کردن پرداخته و این موضوع ناراحتی آنها را در پی داشته است.

همچنین داوران بعد از سفرهایی که انجام می‌دهند باید خودشان با هزینه شخصی تست کرونا بدهند. یکی از داوران لیگ برتری به خبرنگار ورزشی فارس گفت: برای اینکه همسر و بچه‌ام در امان باشند بعد از هر بازی 500-600 هزار تومان پول تست PCR می‌دهم.آیا سلامت داوران مهم نیست و آنها خانواده ندارند؟

این داور فوتبال ایران تاکید کرد: ما داوران با هم همفکری می‌کنیم، بازی‌ها را آنالیز می‌کنیم و فقط و فقط خودمان هستیم اما کسی نیست بررسی کند چه امکاناتی به ما دادند که از ما توقع بهترین قضاوت‌ها را دارند. امروز هم رضا کرمانشاهی با یک استوری به انتقاد از شرایط موجود داوران پرداخت.


با استوری امروز رضا کرمانشاهی به نظر می‌رسد وی صدای داوران شده و تصمیم گرفته اعتراض آنها را در فضای مجازی به گوش فدراسیون فوتبال برساند. باید دید واکنش کمیته داوران فدراسیون فوتبال به این اتفاقات چیست؟
منبع: فارس

۱۴۰۰/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...