نسخه چاپی

مطالبه جدی جامعه ورزش از رئیس جمهور آینده؛

وزیر را از جنس ورزش انتخاب كنید

عکس خبري -وزير را از جنس ورزش انتخاب کنيد

مطالبه جدی مردم علاقه مند به ورزش از رئیس جمهور منتخب آینده ،بهره بردن از عناصر متخصص و افراد خبره در امور تربیت بدنی است.

احمد میرزا ئیان- در مقطعی حساس از انتخاب تاثیر گذار در ۲۸ خرداد ماه قرار داریم.

انتخاب اصلح از میان نامزدهایی که از صافی شورای نگهبان عبور کرده اند.

افرادی که این روزها در تلاش هستند تا برنامه ها و راهکارهای خود را برای برون رفت از مشکلات اقتصادی ،فرهنگی و اجتماعی ارائه نمایند و خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند و به مدت ۴ سال سکان هدایت اداره کشور را در قوه مجریه به دست گیرند.

مقام معظم رهبری در تبیین و تشریح مطالبات عمومی در عصر کنونی موضوعات مهم و کلیدی را در بیانیه گام ‌دوم انقلاب مطرح فرمودند.

ایشان‌ درباره خصوصیات و ویژگی های رئیس جمهور آینده هم‌ به تعهد و پایبندی به مبانی اسلام ، انقلاب ، کارآمدی و انگیزه خدمت به مردم اشاراتی داشتند.امروز جدا از مشکلات اقتصادی و تورم افسار گسیخته و گرانی بی حد و حصر که از تحریم های ظالمانه آمریکا و محدودیت های ارزی ناشی شده است با مجموعه ای از ناکارآمدی در میان دولتمردان هم روبرو هستیم.

این دو از عوامل مهم اقتصادی و تنگناهای اجتماعی،موضوعات بنیانی دیگر جامعه از جمله مباحث فرهنگی واجتماعی را هم تحت تاثیر قرار داده است.

امروز در مباحث اجتماعی نوک‌ پیکان تهاجم‌ فرهنگی دشمن متوجه قشر جوان و نوجوان شده است. این هدف گذاری دشمن را باید با واقع بینی و درایت خنثی کرد.شاید یکی از فعالیتهای اثر گذار در عرصه فرهنگ‌ ،اهتمام جدی به مقوله ورزش و مبانی مهم تربیت بدنی باشد.

امروز خانواده ها را باید با تحرک و فعالیتهای جسمانی آشنا کرد.

متاسفانه شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی و گذراندن دوران سخت در فضای محدود آپارتمان،مردم را دچار افسردگی وکم‌تحرکی کرده است و..

برای عبور از این دوره گذار و سالم سازی جامعه به سمت‌ فعالیتهای اجتماعی باید مقوله ورزش همگانی به ویژه در میان خانواده ها و جوانان جدی گرفته شود و به ورزش به عنوان یک ‌پدیده سالم ‌اجتماعی بنگریم.

بنابراین از رئیس جمهور آینده انتظار داریم در انتخاب وزیر آینده ورزش اهتمام جدی داشته و در اختصاص بودجه ،ورزش را در اولویت قرار دهد.

متاسفانه در گذشته نگاه دولتمردان به مدیریت ورزش ،نگاه درجه چندم بوده و افراد منتخب عمدتا از عناصر سیاسی بوده اند.

مطالبه جدی مردم علاقه مند به ورزش از رئیس جمهور منتخب آینده ،بهره بردن از عناصر متخصص و افراد خبره در امور تربیت بدنی است.

وزیری که با مبانی ورزش و علوم تربیت بدنی آشنا نیست، قطعا نمی تواند گره کور ورزش را رفع و رجوع کرده و مطالبات جوانان ورزشکار را پاسخ دهد.دو سال ‌پیش با یک انتخاب غلط از سوی وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال مواجه شدیم.انتخاب ویلموتس در تیم ملی و مشکلات بعدی آن‌ کار را به جایی رساند‌ که دولت هم‌مجبور شد بخشی از مطالبات این ‌مربی بلژیکی را از شرکت شستا -وابسته به سازمان تامین اجتماعی پرداخت ‌نماید و...در مدیریت ‌دو تیم ‌پرسپولیس و اسنقلال هم ‌این نگاه یک سویه و بعضا جناحی و استفاده از عناصر سیاسی ضربات جبران‌ناپذیری به کشور وارد کرده است.طرح‌شکایات مربیان ‌و بازیکنان‌ خارجی از طریق فیفا‌ و صدور احکام متعدد علیه ما حقیقتا آزار دهنده است.بنابراین باید به این‌ نگاه غلط پایان داد.باید پای افراد متخصص و کارآمد را به عرصه مدیریت وزارت ورزش و جوانان گشود و آرزوی جامعه ورزش را پس از سالها محقق کرد.

۱۴۰۰/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...