نسخه چاپی

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما:

انتخابات ۱۴۰۰ فرصت خوبی برای مردم گلایه مند از دولت است

انتخابات ???? فرصت خوبي براي مردم گلايه مند از دولت است

انتخابات این دوره ریاست جمهوری فرصت خوبی برای مردمی است كه از عملكرد ضعیف دولت یازدهم و دوازدهم گلایه‌مند هستند.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری درانتخابات یک تصمیم شخصی نیست، بلکه به آینده کشور و حفظ منافع ملی مرتبط است.


یوسف  داودی در گفتگو با خبرنگار نما ، در خصوص ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: حضور فعال در تمامی انتخابات از جمله انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات میان‌دوره مجلس شورای اسلامی، انتخابات میان‌دوره مجلس خبرگان رهبری و انتخابات شوراهای شهر و روستا از وظایف مهم مردم است و باید به‌صورت فعال، آگاه و گسترده در آن شرکت کنند؛ زیرا یکی از بهترین نماد‌های دموکراسی در هر کشوری از‌جمله ایران نماد انتخابات است.


وی گفت: همه اقشار جامعه با هر افکار و طرزفکری باید در این امر مهم شرکت کنند و از میان کاندیداها یک فرد اصلح را که به‌عنوان رئیس قوه مجریه سرنوشت مردم و نیز تمامی منابع ارزشمند کشور در دست اوست، انتخاب کنند؛ زیرا انتخابات و شرکت در آن یک تصمیم شخصی نیست و به آینده کشور و همچنین حفظ منافع ملی ختم می‌شود.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از هم‌وطنانان عزیزمان درخواست می‌کنم تا در روز 28خردادماه با حضور پرشور و حماسی پای صندوق‌های رأی بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی و به نظام اسلامی اقتدار بیشتری بخشند.

داودی به عدم تأثیرگذاری قهر با صندوق‌های رأی اشاره کرد و افزود: انتخابات این دوره ریاست جمهوری فرصت خوبی برای مردمی است که از عملکرد ضعیف دولت یازدهم و دوازدهم گلایه‌مند هستند. درنتیجه می‌توانند با استفاده از سوابق و اطلاعات مفیدی که از کاندیداهای ریاست جمهوری کسب کرده‌اند، بهترین و اصلح‌ترین فرد مدنظرشان را آزادانه انتخاب کنند تا خواسته‌ها و توقع‌هایشان را تأمین کند. به هر حال برای اینکه در چهار سال آینده موفقیت‌های بیشتری نصیب کشور و مشکلات معیشتی مردم رفع شود، شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم و اثرگذار است. 


وی تأکید کرد: مسئولان می‌توانند به پشتوانه رأی قاطع مردم اهداف و برنامه‌های مهم و اساسی کشور را که هم به  نفع ملت وهم به نفع کشوراست را پیش ببرند و از مشکلات معیشتی، اقتصادی آنها بکاهند. 


نماینده مردم سراب در مجلس یازدهم در پایان با اشاره به نقش شوراهای شهری و روستایی این‌طور گفت: مردم علاوه‌بر انتخابات ریاست جمهوری و مجلس خبرگان رهبری باید بر انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز تمرکز داشته باشند؛ زیرا شورای شهر و روستاها نهاد‌های محلی هستند که می‌توانند مطالبات منطقه‌ای و شهری را جامه عمل بپوشانند؛ پس اگر مردم انتخابات شوراهای شهر و روستا را جدی نگیرند؛ مشکلات شهری، محلی، منطقه‌ای و روستایی کماکان به قوت خود باقی خواهند ماند.

۱۴۰۰/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...