نسخه چاپی

برادركشی در ایلام / یك شلیك كافی بود

برادرکشي در ايلام / يک شليک کافي بود

دومین برادركشی در ایلام به فاصله دو هفته در این ماه رخ داد كه قاتل دستگیر شد.

به گزارش نما ، در این ماه دومین برادرکشی به خاطر درگیری های خانوادگی در ایلام رخ داد که قاتل پس از کشتن برادرش به دام افتاد.

فرمانده انتظامی استان از وقوع یک فقره قتل در شهر ایلام خبر داد و گفت: قاتل که برادر خودش را به قتل رسانده بود به همراه همدستش دستگیر شدند.

سردار "دلاور القاصی مهر " اظهار کرد: چند روز پیش در پی تماس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مفقود شدن یک نفر در شهر ایلام، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی خودرو مقتول در یکی از محلات شهر ایلام کشف شد ،افزود: با تشکیل تیم ویژه‌ای از کارآگاهان مجرب، و با اقدامات فنی و تخصصی محل وقوع قتل را مشخص و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار قرار گرفت.


فرمانده انتظامی استان ایلام، خاطرنشان کرد:قاتل و همدستش شناسایی و پس از هماهنگی با مرجه قضایی، متهمان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

 القاصی‌مهر با بیان اینکه متهمان پس از روبرو شدن با ادله و مستندات موجود ،به قتل اعتراف و انگیزه خود را مشکلات خانوادگی و مالی عنوان کردند ،تصریح کرد :متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


منبع : رکنا

۱۴۰۰/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...