نسخه چاپی

تجلیل مجلس از برگزاری رزمایش فاتحان خیبر

عکس خبري -تجليل مجلس از برگزاري رزمايش فاتحان خيبر

نمایندگان مجلس از ارتش و سپاه به دلیل برگزاری به موقع رزمایش فاتحان خیبر در منطقه شمال غرب كشور تجلیل كرده و آن را خنثی كننده فتنه انگیزی رژیم صهیونیستی می‌دانند.


به گزارش نما، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برپایی رزمایش فاتح خیبر اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۱ مهر) در حال امضاء بیانیه تقدیر و تشکر از ارتش و سپاه به دلیل برگزاری رزمایش فاتحان خیبر هستند.


وی افزود: نمایندگان مجلس در این بیانیه در شرایط حساس فعلی که عده‌ای از کشورها در منطقه قفقاز حاضر شده و در حال فتنه انگیزی هستند از ارتش و سپاه تشکر کرده‌اند که رزمایش فاتحان خیبر را برگزاری کرده‌اند.

نماینده تبریز در مجلس تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال تفرقه‌انگیزی در میان کشورهای مسلمان است؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از اقدام به موقع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در انجام رزمایش فاتحان خیبر که پیام آور اقتدار و صلح به منطقه است از این اقدام آنان تشکر کرده‌اند.

میرتاج الدینی اظهار داشت: رزمایش فاتحان خیبر هشدار به دشمنان کشورهای اسلامی از جمله رژیم صهیونیستی است و رزمایش فاتحان خیبر ضمن تاکید بر حسن همجواری با همسایگان از جمله جمهوری آذربایجان از باکو خواسته‌ است که مانع القائات دشمنان و فتنه انگیزی برخی‌ها که اظهارات تفرقه افکنانه دارند شوند.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...