نسخه چاپی

هشدار بارندگی شدید در برخی مناطق كشور

عکس خبري -هشدار بارندگي شديد در برخي مناطق کشور

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه كم‌فشار حاره‌ای به كشور از بارندگی شدید طی امروز در جنوب شرق كشور و كاهش ۳ تا ۷ درجه‌ای دما در برخی استان‌ها خبر داد.


به گزارش نما، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا در اردبیل بارش باران و در برخی مناطق استان‌های مازندران و گلستان بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود.


از روز سه شنبه تا جمعه در سواحل دریای خزر و اردبیل بارش باران و روند کاهش ۳ تا ۷ درجه‌ای دما پیش بینی شده است. تا آخر هفته نیز برای شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در برخی ساعات رگبار باران،‌ وزش باد شدید و گاهی رعدوبرق موقتی پیش بینی می‌شود. دریای خزر نیز طی امروز مواج خواهد بود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی ۲ روز آینده در شرق کشور به ویژه زابل و شرق کرمان در برخی ساعات وزش باد شدید با احتمال خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود.

با ورود سامانه کم‌فشار حاره‌ای از روی اقیانوس هند به دریای عمان و تاثیر آن در جنوب شرق کشور امروز در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و دریای عمان بارندگی شدید و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. آبهای دریای عمان و تنگه هرمز نیز در این مدت مواج بوده و باعث صدور هشدار در سطح قرمز از سوی سازمان هواشناسی شده است.

۱۴۰۰/۷/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...