نسخه چاپی

مصطفوی: با استقلال و هوادارانش لجبازی می‌كنند

عکس خبري -مصطفوي: با استقلال و هوادارانش لجبازي مي‌کنند

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌دانیم صدای هواداران استقلال را نمی‌شنوند یا نه اما با استقلال لجبازی می‌كنند.

به گزارش نما، سید صالح مصطفوی در یک برنامه تلویزیونی در مورد عملکرد استقلال برابر صنعت نفت آبادان گفت: فوتبال خوبی ارائه دادیم. در مسابقه‌ای که باید با اختلاف سه یا چهار گل برنده می‌شدیم، اتفاق دیگری رقم خورد و بازی مساوی تمام شد.

وی افزود: در بازی امروز با سیستم جدید بازی کردیم و از نظر شکل بازی و خلق موقعیت یکی از بهترین بازی‌های فصل را انجام دادیم اما به خاطر اشتباهات فاحش داوری این بازی با تساوی پایان یافت.

مربی استقلال در مورد اعتراض استقلال به عملکرد داور بازی اضافه کرد: در مورد داستان محمدرضا اکبریان و استقلال می‌توان یک فیلم سینمایی درست کرد. این داور در یک دربی پنالتی ما را نگرفت و یک قهرمانی را از ما گرفت. باشگاه استقلال به محض معرفی داور اعتراض خودش را اعلام کرد. مگر در ایران فقط همین یک داور وجود دارد؟ انگار صدای هوادر استقلال را نمی‌شنوند یا می‌شنوند و لجبازی می‌کنند!

وی تاکید کرد: در بازی با گل‌گهر در اتوبوس می‌فهمیم که از بازیکن خارجی نمی‌توانیم استفاده کنیم و این در حالی اتفاق افتاد که ترکیب تیم اعلام شده بود. تمام بازیکنان شرح وظایفشان را می‌دانستند. در بازی با فجر سپاسی در شیراز به اذعان کارشناسان بازی‌ که باید ۲ بر صفر به نفع ما بود یک بر یک تمام شد.

مصطفوی گفت: اگر نتایج این سه بازی ما فرق می‌کرد شما جایگاه استقلال را در آستانه دربی می‌دیدید. نتیجه دو بازی ما عوض شده است. این چه لجبازی‌ای است که صدای ما شنیده نمی‌شود؟ تیمی که انقدر خوب فوتبال بازی می‌کند نباید حقش ضایع شود. داوران ما یک سیستم رادیویی ندارند. این فاجعه است.

وی اضافه کرد: وقتی اشتباهات تاثیرگذار در چند بازی متوالی رخ می‌دهد ما را بدبین می‌کند. به شدت نگران شرایطی هستیم که به ضرر استقلال تمام می‌شود.

مربی استقلال در مورد وضعیت بابک مرادی و رشید مظاهری نیز گفت: بابک مرادی به یک دلیل انضباطی در اختیار باشگاه قرار گرفته است. مظاهری نیز تمرین می‌کند و یک مصدومیت جزئی دارد که به زودی برطرف می‌شود.

۱۴۰۰/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...