نسخه چاپی

انتقاد امانی از عدم اطلاع‌رسانی شفاف شهرداری در مورد "بی آرتی‌ خوابی"

انتقاد اماني از عدم اطلاع‌رساني شفاف شهرداري در مورد "بي آرتي‌ خوابي"

عضو كمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از عدم اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق شهرداری در مورد بی آر تی خوابی انتقاد كرد.

به گزارش نما ،ناصر امانی صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با گرامیداشت یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: اخیرا پدیده بی‌ آر تی خوابی به سرخط رسانه‌ها تبدیل شده و متاسفانه رسانه‌های معاند و بیگانه با قراردادن سه کلمه کارتن خوابی، گورخوابی و بی آر تی‌ خوابی موج تبلیغات منفی علیه کشورمان و مدیریت شهری به راه انداختند؛ اما از سویی دیگر واکنش شفاف و قانع کننده‌ای از سوی شهرداری ندیدیم.


عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان این‌که همانطور که بارها انتقاد کردیم رسانه‌ها در حوزه مدیریت شهری فعلی جدی گرفته نمی‌شوند، اظهار کرد: این بار هم شاهد توضیح اصولی و شفاف از سوی مسئولان شهرداری نبودیم که بیایند بگویند که این مساله صحت دارد؟مگر شهرداری گرمخانه ندارد؟ چرا این افراد توسط اورژانس اجتماعی هدایت نمی‌شوند؟ مبلغ ۱۲ تا ۲۵ هزار تومان را چه کسی می‌گیرد؟


امانی با بیان این‌که مسیر تجریش، راه‌آهن، تهران پارس، آزادی که در گزارش‌ها قید شده مسیر فرعی نیستند و کافی است مدیران مربوطه یک شب به این خطوط نظارت کنند، ادامه داد: از شهرستان‌های دور به من پیامک زده‌اند که آیا این موضوع صحت دارد؟ ما انتظار داشتیم اطلاع‌رسانی سریع و شفافی در این زمینه صورت گیرد که مورد سوء‌استفاده قرار نگیرد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت نامناسب پله‌های برقی در تهران گفت: گزارشات رسمی نشان می‌دهد که ۵۰ درصد پله‌های برقی در تهران خاموش و یا غیرفعال هستند به گونه‌ای که در یک منطقه که ۱۶ پله‌برقی داشت شخصا مشاهده کردم که براساس سیستم رسمی شهرداری هشت پله خاموش است و مابقی نیز سقف و نظافت قابل قبولی نداشتند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به اختلاف معاونت حمل و نقل و سازمان زیباسازی که ذیل معاونت خدمات شهری فعال است، اظهار کرد: علت این نابسامانی اختلاف میان این دو معاونت است و متاسفانه این اختلاف همچنان به قوت خود باقی است.

وی ادامه داد: به شهردار تذکر می‌دهم که نسبت به تعیین تکلیف متولی پله‌های برقی اقدام کرده و با ابلاغ کتبی و تخصیص اعتبار به یکی از دو معاونت مربوطه مشکلات پله‌برقی را حل کنند.

ایسنا 

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...