نسخه چاپی

لابی سنگین مدیر دولت روحانی برای ورود به فدراسیون وزنه‌برداری

عکس خبري -لابي سنگين مدير دولت روحاني براي ورود به فدراسيون وزنه‌برداري

در شرایطی كه به یك باره صحبت از تغییرات در فدراسیون وزنه برداری شده، یكی از مدیران اصلاح‌طلب دولت تدبیر و امید در حال رایزنی برای حضور در این مجموعه است.

به گزارش نما، پس از آن که تیم ملی وزنه برداری کشورمان موفق شد تا به عنوان نایب قهرمانی جهان برسد، به یک باره صحبت از تغییرات در این فدراسیون شد. گویا حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دستور داده تا علی مرادی بازنشسته شده و یک سرپرست در این فدراسیون منصوب شود اما نکته حائز اهمیت، گزینه‌های سرپرستی هستند.

یکی از گزینه ها، حسین رضازاده عنوان شده که دوران حضور ویرانگر وی هنوز در اذهان باقی مانده است. وی در دوره ای که ریاست فدراسیون را برعهده داشت، چنان ضعیف و ناکارآمد بود که تبعات مخرب آن به تازگی از بین رفته است. سونامی دوپینگ و محرومیت کشورمان از آخرین دستاوردهای حضور رضازاده در وزنه برداری کشور است.
اما در دیگر سو، گزینه دیگری در حال رایزنی است که در سابقه او انواع فعالیت‌های مساله‌دار و غیرورزشی وجود دارد و به همه چیز شناخته می‌شود غیر از مدیریت ورزشی. این گزینه که در دولت سابق با رایزنی و جلب نظر برخی جریان‌های اصلاح‌طلب، به سمت هم رسیده، در زمینه ورود تجهیزات ورزشی به کشور فعال است. وی که سابقه فعالیت در وزنه برداری را نیز دارد، اقدام به واردات تجهیزات ورزشی کرده و به هیات ها و استان‌ها فروخته است که قانونی بودن اقدامات وی محل سوال جدی است. در این باره نیز پرونده ای در دستگاههای ناظر مفتوح شده که حتی موجب شده بود تا برای انتصابش در دولت سابق نیز مخالفت‌های جدی وجود داشته باشد.

این دلال که به واسطه تفکرات اصلاح طلبی در ساختار ورزش کشور نفوذ پیدا کرده است، این روزها در تلاش است تا با رایزنی و پاک کردن سابقه خود در دولت تدبیر و امید، بتواند به سرپرستی فدراسیون وزنه برداری برسد. وی این روزها در تهران حضور دارد و در حال رایزنی در وزارت ورزش و جوانان است. این در شرایطی است که وی حوزه ماموریت خود را در خارج از تهران رها کرده و تمام تمرکز و توان خود را صرف لابی برای حضور در فدراسیون وزنه برداری کرده است.

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...