نسخه چاپی

كونته باز هم مشتری لوكاكو شد

عکس خبري -کونته باز هم مشتري لوکاکو شد

مهاجم بلژیكی تیم فوتبال چلسی به خاطر اتفاقات اخیر ممكن است از این تیم جدا و بار دیگر زیرنظر آنتونیو كونته بازی كند.

به گزارش نما، روملو لوکاکو که با مصاحبه جنجالی‌اش با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» چند روزی است نامش در صدر اخبار رسانه‌های انگلیسی است، مورد غضب توماس توخل و مدیران باشگاه چلسی قرار گرفته است. سرمربی آلمانی آبی‌پوشان لندنی از مصاحبه مهاجم بلژیکی‌اش که گفته بود از وضعیتش در این تیم ناراضی است، ابراز دلخوری کرده و گفته بود این مصاحبه سر و صدایی به همراه دارد که برای تیمش مفید نیست.

توخل در واکنش به این مصاحبه نام روملو لوکاکو را در لیست تیم چلسی برای بازی شب (یکشنبه) با لیورپول در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر انگلیس قرار نداد، دیداری که با تساوی ۲-۲ پایان یافت. حالا خبر می‌رسد که این مهاجم بلژیکی ممکن به آنتونیو کونته در تاتنهام ملحق شود. روملو در بخشی از همین مصاحبه‌اش گفته بود که هنوز با کونته در ارتباط است، این در حالی است که این مربی ایتالیایی هم چند روز پیش درباره احتمال پیوستن روملو به تاتنهام گفته بود به لوکاکو علاقه زیادی دارد اما او اکنون بازیکن چلسی است.

روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» خبر داد؛ روملو لوکاکوی ۲۸ ساله در حالی که تابستان اخیر به چلسی بازگشت، به خاطر اتفاقات اخیری که افتاده، ممکن است به آنتونیو کونته در تاتنهام بپیوندند و بار دیگر زیرنظر این مربی ایتالیایی کار کند. بر اساس این گزارش؛ مهاجم پیشین اینتر به دنبال جدایی زودهنگام از جمع آبی‌پوشان لندنی است و این اتفاق هرچقدر هم که غیرمنتظره باشد، دور از انتظار نیست.

مهاجم پیشین منچستریونایتد تابستان ۲۰۱۹ بود که به اینتر پیوست و در دو فصلی که در این تیم حضور داشت با به ثمر رساندن ۶۴ گل در ۹۵ بازی به نراتزوری کمک کرد تا پس از ۱۱ سال فاتح سری A ایتالیا شود. این مهاجم بلژیکی اما پس از قهرمانی تاریخی اینتر و پس از جدایی آنتونیو کونته اقدام به ترک نراتزوری کرد و با قراردادی پنج ساله به ارزش ۱۱۵ میلیون یورو به چلسی بازگشت.

لوکاکو که این فصل به دلیل مصدومیت بازی‌هایی را از دست داده، تا کنون در ۱۸ بازی برای چلسی به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن هفت گل، دو پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...