نسخه چاپی

عامل اختلال سامانه معاملات بورس اعلام شد

عکس خبري -عامل اختلال سامانه معاملات بورس اعلام شد

در حالی سامانه معاملاتی بورس TSETMC در دقایق ابتدایی معاملات امروز بازار سرمایه با اختلال مواجه شد كه مدیرعامل شركت مدیریت فناوری بورس دلیل آن را قطعی برق اعلام كرد.

به گزارش نما، سامانه معاملاتی بورس(TSETMC) در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با اختلال مواجه شد. در این رابطه مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس با اشاره به مشکل برق در تجهیزات ارتباطی که در دقایق ابتدایی معاملات روزجاری(دوشنبه) رخ داد، اظهار کرد: سامانه‌ها از ابتدا روشن بودند و مشکلی نداشته‌اند، تنها برقراری ارتباط به دلیل قطعی برق ابتدای صبح با اختلال مواجه شد.

روح الله دهقان با تأکید بر اینکه سامانه‌ها و هسته معاملات مشکلی نداشته‌اند، تصریح کرد: سامانه‌ها در دیتا سنتر بودند و معاملات در حال انجام بود، اما ارتباط با دیتا سنتر دچار مشکل قطعی برق شد.

وی خاطرنشان کرد: هسته معاملات از برق اضطراری و مسیرهای دوم برق برخوردار است، بنابراین اختلال ایجاد شده به هسته معاملات ارتباطی نداشته است.

به گفته مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس، پس از برطرف شدن موضوع تمامی معاملات آنلاین برگزار و ایستگاه‌های کارگزاری‌ها متصل شدند.

این گزارش می‌افزاید: یکی از سایت‌های کاربردی برای مشاهده معاملات اوراق بهادار سامانه معاملاتی بورس، وب‌سایت مدیریت فناوری بورس TSETMC است و این سامانه به مثابه پل ارتباطی سهامداران و فعالان بازار سرمایه با اطلاعات و آمار معاملات سهم محسوب می‌شود.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۱۰/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...