نسخه چاپی

جزئیات و علت آتش سوزی پتروشیمی شازند

عکس خبري -جزئيات و علت آتش سوزي پتروشيمي شازند

مدیركل بحران استانداری مركزی با اشاره به مهار آتش سوزی در شركت پتروشیمی شازند علت این حریق را تشریح كرد.

به گزارش نما، عصر دیروز یکی از مخازن مجموعه پتروشیمی شازند دچار آتش سوزی شد که با تلاش نیروهای امدادی این حریق مهار شد اما متاسفانه در این سانحه یک نفر جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر دچار سوختگی شدند و جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.

هندی مدیر روابط عمومی پتروشیمی شازند در باره علت آتش سوزی گفت: شامگاه دوشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ حوالی ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه، حین تمیزکاری صافی پمپ‌های تخلیه K.O.drum مشعل اصلی مجتمع پتروشیمی شازند، حادثه آتش سوزی رخ داد که متاسفانه این حادثه موجب فوت یکی از کارکنان مجتمع و مصدومیت دو نفر دیگر از همکاران شد که خوشبختانه وضعیت درمانی این دو نفر تحت کنترل‌های پزشکی است.

هندی از اطفاء سریع آتش سوزی با حضور به موقع تیم آتش نشانی واحد HSE خبر داد و این را گفت که در حال حاضر کلیه واحدهای عملیاتی مجتمع با شرایط عادی در مدار تولید هستند.

حمید غیاثی مدیرکل بحران استانداری مرکزی هم علت آتش سوزی را این گونه بیان کرد که عصر دیروز در مجموعه پتروشیمی شازند یکی از مخازن نه چندان بزرگ پتروشیمی شازند به سبب نشتی دچار حریق شد که با تلاش نیروهای امدادی این آتش سوزی مهار شد.

غیاثی این را هم گفت که در ساعات اولیه اعلام کردیم در صورت نیاز اقدام به اعزام نیروی کمکی کنیم که خوشبختانه با کمک پالایشگاه شازند و تعامل با پتروشیمی حریق در این شرکت اطفا شد.

یحیی رمضانی سرپرست فرمانداری شازند هم نشت گاز در حین تعمیرات بخشی از شرکت پتروشیمی شازند را علت آتش سوزی عنوان کرد و گفت نیروهای پشتیبانی، نظامی و انتظامی با هماهنگی مدیریت بحران استان مرکزی در محل حضور یافتند و آتش سوزی به طور کامل مهار شد.

رمضانی افزود: سه مصدوم این سانحه تعمیرکار بودند که به علت سوختگی برای انجام مداوا به اراک منتقل شدند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...