نسخه چاپی

شاخص بورس ۱۹۰۰ واحد رشد كرد

عکس خبري -شاخص بورس ???? واحد رشد کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۹۰۰ واحدی روبرو شد.

به گزارش نما، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۵میلیارد و ۸۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۲هزار و ۳۹۵میلیارد تومان در بیش از ۳۱۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۹۲۸واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۳۴هزار و ۶۸۳واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ایران خودرو و بانک ملت شد و در مقابل شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی پردیس و سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۸۵میلیون ورقه به‌ارزش ۳ هزار و ۱۹۷میلیارد تومان در ۱۵۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۷واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۶۵واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و صنعتی مینو شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی مارون، صنایع پتروشییم تخت جمشید و فرابورس ایران بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...