نسخه چاپی

كره جنوبی و امارات توافق دفاعی امضا كردند

عکس خبري -کره جنوبي و امارات توافق دفاعي امضا کردند

درجریان سفر رئیس جمهور كره جنوبی به امارات، دو طرف معامله‌ای را برای فروش موشك‌های زمین به هوای كره جنوبی به ابوظبی امضا كردند.

به گزارش نما، دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: مون جائه این، رئیس جمهور این کشور مذاکراتی را با محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی و نخست وزیر امارات برگزار کرد. مون و نخست وزیر امارات طی مذاکرات درباره راه‌های گسترش همکاری در زمینه زیرساخت و تلاش‌ها برای تغییرات آب و هوا و فضا و تلاش‌های کره برای میزبانی از نمایشگاه اکسپوی ۲۰۳۰ صحبت کردند.

مون در همایش تجاری در دبی شرکت و تأکید کرد که کره جنوبی روند همکاری با امارات در تکنولوژی‌های اصلی دوست محیط زیست را سرعت می‌بخشد.در این راستا محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس امارات و حاکم دبی گفت: روابط ۴۱ ساله امارات و کره جنوبی درحال پیشرفت است و امارات مهم‌ترین شریک سئول در منطقه است.

وی گفت: امارات بزرگترین شریک تجاری کره جنوبی در منطقه است. ما برای شراکت استراتژیک اقتصادی و فراگیر با این کشور تلاش می‌کنیم.دو طرف در این دیدار معامله‌ای را برای فروش موشک‌های زمین به هوای تولید سئول به ابوظبی امضا کردند که ارزش این معامله به ۳.۵ میلیارد دلار می‌رسد.
منبع: ایسنا

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...