نسخه چاپی

اولین واكنش سیدجلال به اعتصاب پرسپولیسی ها/ بازیكن و مربی پرسپولیس ماشین خود را فروخته و خورده اند!/ بازیكنان ما تعصب دارند اما...

عکس خبري -اولين واکنش سيدجلال به اعتصاب پرسپوليسي ها/ بازيکن و مربي پرسپوليس ماشين خود را فروخته و خورده اند!/ بازيکنان ما تعصب دارند اما...

سیدجلال حسینی گفت: پرسپولیس پرافتخارترین تیم لیگ برتر ایران است. درسال های اخیر بهترین نماینده برای ایران بوده است اما نتیجه این زحمات چه شد؟ حذف ازلیگ قهرمانان آسیا...

به گزارش نما، شاید بهترین کسی که می توانست دراین رابطه توضیح بدهد سیدجلال حسینی بود. بر همین اساس با کاپیتان با تجربه پرسپولیس تماس گرفتیم تا درخصوص اعتصاب بازیکنان، مشکلات این تیم و مسائل دیگر از جمله بازی حساس تیم ملی با او گفت و گو کنیم:

هواداران پرسپولیس نگران بودند و حالا با اعتصاب جدید نگران تر شدند. صحبتی دراین خصوص نداری؟

هواداران پرسپولیس که تاج سرما هستند. دراین رابطه حرف زیاد دارم اما اگر اجازه بدهید سرفرصت مناسب خواهم زد.

به هرحال موضوع مهمی است و تو هم کاپیتان پرسپولیس. درتمرین امروز (چهارشنبه) چه خبر بود؟

من که به دلیل مشکل شخصی نتوانستم به ورزشگاه شهید کاظمی بروم.

می دانستی بچه ها تمرین نمی کنند؟

ببینید مشکلات مالی از اول فصل وجود داشته و ما تصور می کردیم حداقل تا نیم فصل حل می شود اما ... واقعا نمی دانم چه بگویم؟

با رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس صحبت کردی؟

فقط همین قدر بدانید آن قدر مشکلات پرسپولیس زیاد شده و به هم پیچیده است که هر مدیری هم بیاید به مشکل برخواهد خورد. آقای صدری هم همین مشکلات را که قبلی ها درست کرده بودند، داشت. حالا آقای درویش هم با کوهی از مشکلات مالی و... مواجه شده و این دو نفر آخری واقعا کاری نمی توانند بکنند. مشکلات امروز پرسپولیس تقصیر این دو نفر نیست.

یحیی گل محمدی هم درنیم فصل می خواهد تیم را تقویت کند اما پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته است. آیا پرسپولیس نیاز به تقویت دارد؟

صددرصد نیاز به تقویت داریم. همه تیم ها در نیم فصل تقویت شده و تجدید قوا می کنند آن گاه ما باید ...

شما نیم فصل اول را با عنوان دومی و پشت سراستقلال به پایان رساندید. نتایج خوبی گرفتید و فکر می کنید چرا باید با این مشکلات روبرو شوید؟

اول اینکه ما اصلا به جدول لیگ تا پایان فصل نگاه نمی کنیم. ما فقط کارخودمان را انجام می دهیم و درهمه این سال ها هم یاد گرفتیم فقط سخت کارکنیم اما واقعا کارد به استخوان رسیده است.

بیشتر توضیح می دهی؟

توجه داشته باشید که بازیکنان ومربیان پرسپولیس هم خانواده و خرج دارند. برخی ازآنها خرج چند خانواده را می دهند و من می دانم مربیان و بازیکنانی داریم که مستأجر هستند و صاحبخانه آنها را جواب کرده است. برخی ماشین خود را فروخته و درنیم فصل گذشته خورده اند! آنها روی قول مدیران باشگاه و قراردادی که بسته اند حساب باز کرده اند. حالا چه کار باید کنند؟ خیلی ها فقط یک بازی، یک برد یا قهرمانی را می بینند اما ازمسائل دیگر بی خبر هستند و امیدوارم کسی قضاوت عجولانه در خصوص بازیکنان نکند. بازیکنان پرسپولیس در همه این سال ها نشان داده اند به تیم خود تعصب دارند و غیرتمند هستند.

بسیاری از منتقدان هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را نشانه رفته اند که قادر به تأمین منابع مالی پایدار نیست؟

من نمی خواهم زیاد مسائل را باز کنم اما شرایط نُرمال نیست. باشگاه پرسپولیس پرافتخارترین تیم لیگ برتر ایران است. درسال های اخیر بهترین نماینده برای ایران بوده است اما نتیجه این زحمات چه شد؟ حذف ازلیگ قهرمانان آسیا؟ نمی دانم چرا اتفاقات بد به صورت سریالی باید برای پرسپولیس بیفتد؟ من به عنوان یک بازیکن به هواداران حق می دهم جام بخواهند. این حق طبیعی طرفداران است و باید به این تیم رسیدگی بیشتری شود. چرا باید پرسپولیس ازآسیا حذف شود. هنوز از شوک این اتفاق خارج نشده دوباره پنجره نقل و انتقالات بسته می شود و حالا هم مشکلات مالی بیداد می کند. به راستی چرا؟

به تازگی یک شوخی هم درفضای مجازی مطرح شده که تعداد پنجره های بسته پرسپولیس از تعداد قهرمانی های این تیم بیشتر شده است؟!

واقعا زشت است! پرسپولیس تیم کوچکی نیست و امیدوارم مسئولان هرچه زودتر به فکر بیفتند.

به نظرت با اعتصاب و تمرین نکردن چیزی درست می شود؟

گفتم که دراین رابطه بعدا مفصل صحبت خواهم کرد!

بسیارخوب، نمی توان با سید جلال حسینی با ۱۱۵ بازی ملی صحبت کرد و چیزی از تیم ملی نپرسید. بازی با عراق را چطور می بینی؟

به آقای اسکوچیچ، کادرفنی و بچه های تیم ملی تبریک می گویم. تا همین الان هم کاربزرگی کرده و مزد زحمات خود را با صدرنشینی در گروه گرفته اند. انشالله در بازی روز پنج شنبه هم تیم ایران بتواند با اقتدار مقابل تیم ملی عراق به برتری برسد.

از تیم شما هم ۵ بازیکن دراردوی تیم ملی حاضر هستند. وحید امیری، مهدی ترابی و میلاد سرلک که ازقبل بودند و حالا کمال کامیابی نیا و فرشاد فرجی نیز اضافه شده اند. نظری نداری؟

- همه این بچه ها و سایرین که دعوت شده اند لایق بوده اند. امیدوارم بتوانند به تیم ملی کمک کنند.

فکرش را می کردی فرشاد فرجی به تیم ملی دعوت شود. تو کنارش بازی می کنی؟

فرشاد یک فوتبالیست شایسته و مدافعی خوب است. بازی های خوبی برای پرسپولیس انجام داد و حق اش است به تیم ملی دعوت شود.

می دانیم رابطه خوبی با محمد حسین کنعانی زادگان داری. بعد از ماجرای اخیر با او صحبتی داشتی؟

نه، صحبتی نداشتیم چون اساسا دوست ندارم در زندگی شخصی و خصوصی دیگران دخالت کنم اما خوشحالم دراگان اسکوچیچ پشت حسین کنعانی ایستاد. این بچه ها جوان هستند و ممکن است اشتباهی مرتکب شوند. کنعانی زادگان را هم سالهاست می شناسم و می دانم چقدر پسر صاف و ساده ای است. به نظرم برای او پاپوش درست کردند اما او سرمایه فوتبال این مملکت است.

نتیجه بازی ایران و عراق را چند چند پیش بینی می کنی؟

می دانید که من اهل پیش بینی نیستم. فوتبال قابل پیش بینی نیست اما با شناختی که از توان بچه ها دارم انشالله با یک پیروزی شیرین این بازی به سود ایران تمام خواهد شد.

لابد می دانی سردارآزمون، احمد نوراللهی و ... کُرونا گرفته اند و مهدی طارمی هم دربرف ترکیه و شرایط آب و هوایی آنجا گیر کرده است؟

ما بازیکنان خوبی داریم اما امیدوارم مهدی طارمی برسد؛ چون مهاجم خطرناکی است که قطعا عراقی ها را می تواند به دردسر بیندازد.
منبع: روزنامه خبر ورزشی

۱۴۰۰/۱۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...