نسخه چاپی

از وعده درآمدزایی ۱۰ میلیون یورویی تا چشم دوختن به پول‌های بلوكه شده/ فدراسیونِ ثروتمندی كه توان خرید لباس را هم ندارد!

عکس خبري -از وعده درآمدزايي ?? ميليون يورويي تا چشم دوختن به پول‌هاي بلوکه شده/ فدراسيونِ ثروتمندي که توان خريد لباس را هم ندارد!

رئیس فدراسیون فوتبال پس از عمل نكردن به وعده درآمدزایی ۱۰ میلیون یورویی كه پیش از انتخابات قول آن را داده بود، حالا منتظر رفع تحریم‌ها است!

به گزارش نما، شهاب‌الدین عزیزی خادم روز گذشته و در فاصله ۴۸ ساعت تا برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در وبیناری با رؤسای هیئت‌های فوتبال به صحبت پرداخت و به نوعی از خود دفاع کرد.

صحبت‌های رئیس فدراسیون محورهای مختلفی داشت اما یکی از موارد اصلی آن مسائل مالی بود. عزیزی خادم در این باره گفت: «فدراسیون بدهکار به فدراسیون ثروتمند تبدیل شد که هم در بُعد نتیجه‌گیری، ایجاد زیرساخت، توجه به استان‌ها و استعدادیابی موفق عمل کرده است. خوشحالیم با عبور از یک فدراسیون بدهکار امروز به یک جایگاه امیدوار و الگوی توسعه ورزش در کشور تبدیل شدیم. با رفتن به جام جهانی مبلغی حدود ۴۰۰ میلیارد تومان به حساب فدراسیون واریز درآمدزایی شده که بعد از گذر از این تحریم های ظالمانه این پاداش را برای فوتبال ملی هزینه خواهیم کرد. ما می‌توانستیم مثل خیلی‌ها عمل کنیم و این درآمد را به عنوان دستمزد سرمربیان میلیون دلاری پرداخت شود، اما این کار را نکردیم و همین دلیل فدراسیون از بدهی به ثروت رسیده است».
عزیزی خادم در حالی چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده که پیش از انتخابات ۱۰ اسفند ۹۹ بارها و بارها وعده درآمدزایی و آوردن پول به فوتبال را می‌داد. او در برنامه‌های انتخاباتی‌اش - که بخش اعظم آن عملیاتی نشده- وعده درآمدزایی ۱۰ میلیون یورویی و دور زدن تحریم‌ها را داد اما حالا که در آستانه عزل قرار گرفته حرف از پول‌های بلوکه شده و تحریم‌ها می‌زند. رئیس فدراسیون فوتبال که وعده دور زدن تحریم‌ها را داده بود اکنون چشم به پول‌هایی که سال‌ها بلوکه شده، داشته و به جای پاسخگویی درباره وعده درآمدزایی‌اش، موضوع را به آینده و لغو تحریم‌ها پاس داده است!

سؤال اما این است که فدراسیون فوتبال طبق گفته عزیزی خادم ثروتمند است؟ برای پاسخ به این سؤال بهتر است نگاهی به گذشته بیندازیم، زمانی که بازیکنان تیم ملی فوتبال یک‌صدا علیه فدراسیون موضع گرفتند و گفتند علاوه بر اینکه پاداش‌ها پرداخت نشده، فدراسیون به آنها لباس هم نداده است. کمی بعد داوران فوتبال ایران در فصل زمستان و در سرما، لباس گرم نداشتند و «فدراسیون ثروتمند» عاجز از تهیه لباس برای قاضیان مستطیل سبز بود.

«فدراسیون ثروتمند» اما برای پاداش دادن به بازیکنان هم چشمش به جیب دولت بود و اینکه نامه‌نگاری‌ها از سمت دولت انجام شود تا بلکه بتوانند پاداش بازیکنان را بدهند. فدراسیونی که البته داعیه استقلال و خصوصی بودن دارد اما برای پول گرفتن دستش را به سمت دولت دراز می‌کند.

«فدراسیون ثروتمند» درباره تیم فوتبال ساحلی هم دچار مشکل است و به گفته بازیکنان این تیم بعد از چند گذشت چند ماه از مسابقات بین‌ قاره‌ای که با نایب‌ قهرمانی ایران همراه بود، نتوانسته حتی یک ریال هم به آنها بدهد. از این دست نمونه‌ها باز هم در این فدراسیون یافت می‌شود.

آنچه می‌توان گفت اینکه طبق منطق رئیس فدراسیون فوتبال همه افراد ثروتمند هستند فقط مشکل این است که پول در حساب خودشان نیست و حق برداشت آن را ندارند!
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...