نسخه چاپی

سرمربی اسبق استقلال: در این جام جهانی طرفدار ایران هستم

سرمربي اسبق استقلال: در اين جام جهاني من طرفدار ايران هستم

من فكر می‌كنم دنیا خیلی خوب ایران را نمی‌شناسد. اما من ایران را دیده‌ام؛ اول از هر چیزی ایران یك كشور فوق العاده است. همچنین سطح فوتبال در ایران خیلی خوب است.

به گزارش نما ، چند سال از حضور استراماچونی در استقلال می‌گذرد، اما همچنان این مربی چهره‌ای محبوب میان مردم ایران و به‌ویژه هواداران استقلال به‌شمار می‌رود. در حاشیه مراسم قرعه‌کشی جام جهانی خبرنگار ورزش سه که همچنان در قطر حضور دارد و حواشی این رویداد مهم را پوشش می‌دهد، مصاحبه‌‌ای با این مرد ایتالیایی انجام داده است؛ مصاحبه‌ای که طی آن استراماچونی به سوالات مهم و جالب توجهی در رابطه با ایران و ایتالیا پاسخ داده است.

بخشی از این مصاحبه را در ادامه بخوانید.

سوال بعدی از سرمربی جوان ایتالیایی که خیلی زود مجبور شد کفش‌هایش را به دلیل مصدومیت بیاویزد و به مربیگری روی بیاورد، درباره تفاوت کار در اروپا و قطر بود. اینکه قطر چقدر با تجربیات پیشین او متفاوت است. استراماچونی در واکنش به این سوال گفت: « خب این مقایسه خیلی آسان نیست. من خیلی تحت تاثیر فوتبال ایران قرار گرفتم. در بسیاری از مصاحبه‌هایم هم گفته‌ام؛ من فکر می‌کنم دنیا خیلی خوب ایران را نمی‌شناسد. اما من ایران را دیده‌ام؛ اول از هر چیزی ایران یک کشور فوق العاده است. همچنین سطح فوتبال در ایران خیلی خوب است.»

استراماچونی سپس به دوران حضورش در استقلال پرداخت و در این مورد این‌طور صحبت کرد: « من فقط متاسفم زمانی که در استقلال بودم، بازیکنان مهم زیادی در لیگ بازی می‌کردند، اما حالا اگر اشتباه نکنم ترکیب اصلی تیم یا سیزده، چهارده بازیکن اول تیم، خارج از کشور بازی می‌کنند. از یک طرف البته این موضوع را درک می‌کنم. بسیاری از بازیکنان نظیر سعید، شجاع، کنعانی‌زادگان؛ بسیاری از بازیکنان اینجا هستند. این را می‌فهمم که مشکل است به برخی از پیشنهادات پاسخ منفی داد، اما من ترجیح می‌دهم بهترین بازیکنان یک کشور داخل همان کشور بازی کنند. البته این چیزی است که همیشه رخ نمی‌دهد. به خاطر همین چیزهاست که در این جام جهانی من طرفدار ایران هستم.»

۱۴۰۱/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...