نسخه چاپی

افزایش ۷۸ درصدی ماموریت‌های هلال احمر در نوروز

افزايش ?? درصدي ماموريت‌هاي هلال احمر در نوروز

رییس جمعیت هلال احمر از افزایش ۷۸ درصدی ماموریت های هلال در نوروز امسال خبر داد.

به گزارش نما ،  پیرحسین کولیوند در نشستی با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی از  جلسات و برنامه های برگزار شده در نشست شورای حکام جمعیت های ملی در مصر، عملکرد جمعیت هلال احمر را در خدمات امدادی و طرح راهنمای مسافران نوروزی و طرح «رفیق خوشبخت ما» تشریح کرد.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ وی  در این نشست با اشاره به افزایش ۷۸ درصدی ماموریت های جمعیت نسبت به ایام‌مشابه سال گذشته گفت: ۲۰ هزار امدادگر فعال مشغول خدمت رسانی بودند. همچنین ۷۴۰ هزار نفر از خدمت رسانی سازمان جوانان بهره مند شدند و ۵۲۰ هزار نفر در پویش «بهرفت» شرکت کردند و ۳۱۳ هزار دانش آموز آموزش کوتاه مهارت های کمک های اولیه دیدند،.

کولیوند ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های نمایندگان از جمعیت، از نمایندگان برای حمایت در جذب امدادگران مورد نیاز ماموریت های جمعیت درخواست همراهی و کمک کرد.

شهریاری رییس کمیسیون بهداشت نیز ضمن اشاره به تجلیل و تشکر رییس جمهور در جلسات متعدد ستاد کشوری کرونا از فعالیت های ارزشمند و دلسوزانه ریاست جمعیت و هلال احمر با تقدیر از فعالیت های ارزنده و موثر جمعیت هلال احمر آمادگی کمیسیون بهداشت برای تقویت همه جانبه هلال احمر را اعلام کرد.

همچنین تعدادی از اعضای کمسیون هم ضمن قدردانی از حضور درخشان جمعیت ،نظرات خود را برای تقویت فعالیت‌های هلال احمر در خدمت رسانی بیشتر به مردم عزیز ارائه کردند .

در این جلسه عبدالهیان معاون حقوقی و امور مجلس و دکتر پورساداتی مدیرکل امور مجلس ریاست جمعیت را همراهی کردند.

ایلنا 

۱۴۰۱/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...