نسخه چاپی

عزیزی: حضورم در تیم ملی به جای باقری را از شما می‌شنوم/ از من خواستند به‌عنوان میهمان كنار تیم ملی باشم

عکس خبري -عزيزي: حضورم در تيم ملي به جاي باقري را از شما مي‌شنوم/ از من خواستند به‌عنوان ميهمان کنار تيم ملي باشم

بازیكن اسبق تیم ملی فوتبال كشورمان گفت: شایعه حضورم در تیم ملی به جای كریم باقری را از شما می سنوم و هیچ اطلاعی از آن ندارم.

به گزارش نما، خداداد عزیزی درباره شایعاتی که پیرامون حضور وی در تیم ملی به جای باقری مطرح شده است، اظهار داشت: من نه اصلاً با کسی صحبت کرده‌ام و نه کسی در این مورد با من صحبتی انجام داده است. این موضوع را الان از شما می‌شوم.

وی افزود: با خودم صحبتی نشده است، اگر کسی چیزی می‌گوید من خبری ندارم. حدود یک ماه پیش استیلی با من تماس گرفت به‌عنوان یک اسطوره اگر بازی مهیا شد با تیم به کانادا سفر کنید. من هم گفتم چشم. بعد از اوکی شدن بازی آقای مومنی از فدراسیون تماس گرفت و اعلام کرد به‌عنوان میهمان راهی کانادا شوم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال تأکید کرد: در مورد قضیه کریم باقری هم من شب گذشته متوجه شدم نمی‌تواند در هر دو جا به صورت یک جا فعالیت کند، وگرنه اصلاً قرار نیست جانشین باقری شوم. باز هم می‌گویم یک ماه پیش استیلی دعوت کرد که به‌عنوان یک پیشکسوت و همراه کنار بچه‌ها باش و من هم گفتم پرواز طولانی است و من را معاف کن. حتی از پرواز طولانی هم فراری بودم، اما باز هم تا الان رفتنم به کانادا هنوز قطعی نیست.
منبع: تسنیم

۱۴۰۱/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...