نسخه چاپی

بازگشت مدافع مصدوم به تركیب پرسپولیس/ تمیروف بالاخره بیرون ماند

عکس خبري -بازگشت مدافع مصدوم به ترکيب پرسپوليس/ تميروف بالاخره بيرون ماند

یحیی گل‌محمدی لیست مازاد بازیكنان خود را در اختیار مدیران پرسپولیس قرار داد


به گزارش نما، برای پرسپولیس دو بازی دیگر فصل تمام می شود اما در مورد لیست خرید و مازاد سرخپوشان گمانه زنی های زیاد است اما یک بررسی ساده نشان می دهد که یحیی گل محمدی برای فصل بعدی روی چه بازیکنانی نظر ندارد و این بازیکنان باید فکری به حال آینده خود کنند.

این طور که از شواهد پیداست یحیی گل محمدی از شرایط سه بازیکن خارجی که جذب کرده رضایت ندارد. هنانوف، صفروف و تمیروف بازیکنان تاجیکی و ازبکی نتوانسته اند نظرها را جلب کنند و به همین دلیل جزو محتمل ترین خروجی های این تیم به شمار می روند.

از بین بازیکنان داخلی احمد گوهری، علی شجاعی، مهدی مهدیخانی، رضا اسدی، محمد شریفی جزو کسانی هستند که چندان مورد توجه کادرفنی برای فصل آینده نیستند. از سویی دیگر وضعیت سیدجلال حسینی مشخص نیست. کاپیتان سرخ ها با پایان فصل دیگر قراردادی با این باشگاه ندارد از سویی بحث خداحافظی او از فوتبال مطرح است و از سویی گفته می شود سید جلال شاید بخواهد فوتبالش را در ملوان به پایان برساند. یحیی گل محمدی هم پالسی بابت اینکه بخواهد حسینی در پرسپولیس بماند نشان نداده است.

وضعیت رامین رضاییان هم مشخص نیست. بازیکنی که نیم فصل به بهانه تقویت پرسپولیس به خدمت گرفته شد اما خیلی هم برای سرخپوشان گره باز نکرد.

منبع: آخرین خبر

۱۴۰۱/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...