نسخه چاپی

رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس:

استاندار قم باید در خصوص حمله به سخنرانی رییس مجلس پاسخگو باشد

عکس خبري -استاندارقم بايد در خصوص حمله سازماندهي شده به رييس مجلس پاسخگو باشد

رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با محكوم كردن اقدام عده‌ای معلو‌م‌الحال در برهم زدن سخنرانی رئیس مجلس، تصریح كرد: این حركت ضد انقلابی تخطی آشكار از دستورات مقام معظم رهبری است.

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خانه ملت، درباره اقدام عده‌ای معلو‌م‌الحال در برهم زدن سخنرانی دکترلاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع مردم قم، گفت: با توجه به جایگاه روز ۲۲ بهمن که تجدید بیعت با امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا است و با توجه به قداست مرقد مطهر حضرت معصومه (س)، این حرکتی ضد انقلابی، اهانت به ساحت مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)‌ و امام و خون شهدا و تخطی آشکار از دستورات رهبرمعظم انقلاب بود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه این اقدام ضد انقلابی منبعث از یک تفکر انحرافی است، افزود: باید بر اساس موازین قانونی با این انحراف به شدت مقابله شود.

وی با بیان اینکه استاندار استان قم پاسخگوی این مشکلات باشند، تاکید کرد: دستگاه‌های امنیتی باید این اقدام را بر اساس موازین قانونی پیگیری کنند.

بروجردی ادامه داد: باتوجه به اینکه شرایط حضور و سخنرانی سران سه قوه در جلسه شورای تامین استان مورد بررسی قرار می‌گیرد و کمیسیون تامین امنیت استان همه شرایط را بررسی می‌کند و با توجه به اینکه این مسئله آنچنان هم پیچیده نبوده است، وزیر اطلاعات باید پیگیر این موضوع باشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، توضیح داد: وقتی رئیس مجلس به عنوان رئیس یکی از سه قوه صحبت می‌کند باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، اقدام سازماندهی شده این عده خاص را به شدت محکوم کرد.
صبح امرور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر مقدس قم چند نفر که مشخص بود از قبل سازماندهی شده اند، با برهم زدن سخنرانی دکتر لاریجانی سعی در ایجاد آشوب در مراسم باشکوه گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در حرم مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها کردند.

۱۳۹۱/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
علي نادري پور
0
0
۱۳۹۱/۱۱/۲۳
مگر خون لاريجاني از بقيه رنگين تراست هر روز به افراد زيادي توهين و حمله مي شود پس استاندار هر استان بايد هميشه در دادگاه باشد
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...