نسخه چاپی

سردار وحيدي مطرح كرد

حمایت وزارت دفاع از 2 هزار پایان‌نامه دكتری در سال 92

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: حمایت از بیش از دو هزار پایان‌نامه دكتری در حوزه‌های مرتبط با مأموریت‌های وزارت دفاع از راهبردهای مهم و كلیدی این وزارتخانه در سال 92 به شمار می‌رود.

به گزارش نما سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که در یکصد و چهارمین سفر استانی به همراه هیئت دولت به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است با حضور در دانشگاه تبریز، در جمع مسئولان و اساتید این دانشگاه طی سخنانی گفت: در خلق جدید و بومی‌سازی فناوری‌های نوین و گلوگاهی، محور دانشگاه‌ها هستند و حمایت از بیش از دو هزار پایان‌نامه دکترا در حوزه‌های مرتبط با مأموریت‌های وزارت دفاع از راهبردهای مهم و کلیدی این وزارتخانه در سال 92 به شمار می‌رود.

وحیدی، با بیان اینکه رمزگشایی از چگونگی دستیابی به پیروزی را از دستاوردهای مهم ملت ایران دانست که می‌تواند راه فتح قله‌های بلند را هموار کند، افزود: امروز ملت بزرگ ایران بویژه نخبگان دانشگاهی این راه را پیدا کرده‌اند.

وزیر دفاع تصریح کرد: امروز اعتماد به نفس و روحیه خودباوری و خوداتکایی در دانشگاه ها و مراکز علمی موج می‌زند و همین روحیه موجب شده است که ما امروز در عرصه‌های مختلف بن‌بستی نداشته باشیم.

وحیدی، ایجاد و تقویت شبکه فعال و منسجم علمی در سراسر کشور را از عوامل بسیار مهم در پیشرفت کشور دانست و اظهار داشت: این امر موجب هم‌افزایی، مانع از موازی‌کاری و موجب شتاب بخشیدن به جهاد علمی کشور خواهد شد.

وزیر دفاع، با اشاره به نقش ممتاز استان آذربایجان شرقی در پیشرفت و توسعه کشور گفت: چنین جایگاه ممتازی، دانشگاه مهم و بزرگی همچون دانشگاه تبریز را هم نیاز دارد.

وی همچنین با تکریم و تجلیل از سرداران و امیران شهید خطه آذربایجان افزود: خدمات بزرگ و حماسه‌های درخشان لشکر عاشورا و گام‌های بلندی که پس از پایان جنگ، این خطه در بالندگی انقلاب اسلامی ایفاء کرده است، نشان از ظرفیتهای فراوان و متنوعی است که در استان وجود دارد.

وزیر دفاع در پایان با قدردانی و تشکر از تلاش و جهاد علمی دانشمندان، اساتید و دانشجویان زبده دانشگاه تبریز، بر تعامل هرچه بیشتر دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور با صنایع دفاعی تأکید کرد.

۱۳۹۲/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...