نسخه چاپی

كواكبيان در دانشگاه شهركرد:

‌طی 6 ماه با آمریكا رابطه برقرار می‌كنم

كاندیدای احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: با عزت، مصلحت، اقتدار و قدرت بدون اینكه ذره‌ای تسلیم شویم و با یك برنامه كارشناسی شده طی 6 ماه با آمریكا رابطه برقرار می‌كنم.

به گزارش نما به نقل از فراس، مصطفی کواکبیان در جمع دانشجویان دانشگاه شهرکرد اظهار کرد: 50 برنامه اولویت‌دار برای دولت آینده خود طرح‌ریزی کرده‌ام که از این تعداد، پنج برنامه اداری، پنج برنامه اجتماعی، پنج برنامه بین‌المللی، 12 برنامه اقتصادی، 10 برنامه سیاسی و هشت برنامه فرهنگی‌ است.

وی، کنترل و مدیریت ارز را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خود برشمرد و گفت: با اجرای این برنامه بسیاری از مسائل و مشکلات اقتصادی کشور رفع می‌شود.

کواکبیان با انتقاد از اجرای نادرست هدفمندی یارانه‌ها، افزود: در حالی که طرح هدفمندی طرح مثبت و خوبی است اما بسیار بد اجرا شد که بنده برای اجرای درست آن در سال 93 برنامه خوبی در نظر دارم.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برنامه من برای اجرای درست هدفمندی یارانه‌ها این است که یک کارت اعتباری برای مردم در نظر گرفته شود و درآمد ناشی از آزادسازی قیمت‌ها در این کارت اندوخته شود.

کواکبیان با بیان اینکه تورم طاقت‌فرسایی بر مردم تحمیل شده است، تصریح کرد: در حالی که باید قدرت خرید مردم را بالا برد اما در مقابل باید جلوی رشد نقدینگی را گرفت تا در نتیجه از رشد تورم کاسته شود.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید جوابگوی نیاز مردم باشد، خاطرنشان کرد: دور جدید سفرهای استانی دولت بی‌مورد بوده و بهتر است به جای آن مسائل و مشکلات مردم را حل کند.

مدیرمسئول روزنامه مردم‌سالاری، برقراری رابطه با آمریکا را از دیگر برنامه‌های خود برشمرد و گفت: تابوی برقراری رابطه با آمریکا را در کشور می‌شکنم.

کواکبیان با اشاره به نظر مقام معظم رهبری در مورد رابطه با آمریکا، افزود: ایشان فرمودند مخالف مذاکره با آمریکا نیستم اما باید خطوط قرمز نظام را در این روابط رعایت کرد و این موضوعی است که ما هم به آن اعتقاد داریم.

وی، رفع تحریم‌ها را در گرو برقراری رابطه با آمریکا دانست و اظهار کرد: با عزت، مصلحت، اقتدار و قدرت بدون اینکه ذره‌ای تسلیم شویم و با یک برنامه کارشناسی شده طی 6 ماه با آمریکا رابطه برقرار می‌کنم.

کاندیدای احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در رابطه با موضع خود در برابر فتنه 88، تصریح کرد: بنده اولین نفری بودم که موضع خود را در برابر این جریان اعلام کردم و گفتم که باید بین معترض و فتنه‌گر تفکیک قائل شد.

کواکبیان، بررسی سوابق هر کاندیدایی را دلیل بر صلاحیت یا عدم صلاحیت آن دانست و گفت: اگر می‌خواهید مطمئن شوید که به برنامه‌های خود عمل می‌کنم سوابق و گذشته من را بررسی کنید.

۱۳۹۲/۲/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...