نسخه چاپی

كلنگ دايي بر كاخ آرزوهاي مايلي كهن!

دایی ، مایلی كهن را ناكوت كرد+ عكس

عکس خبري -دايي ، مايلي کهن را ناکوت کرد+ عکس

علی دایی همان طور كه روزی با ایستادگی‌اش در برابر مایلی كهن، اجازه نداد رویای "مربیگری در جام جهانی" در زندگی مایلی كهن تعبیر شود، اینك نیز احتمالاً رویای "مربیگری پرسپولیس" را در حیات ورزشی مایلی كهن نقش بر آب كرده است.


به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، تجدید نظر علی دایی در پذیرش مربیگری پرسپولیس، بیش از همه به ضرر محمد مایلی کهن تمام شد.

علی دایی پنج شنبه هفته گذشته، در گفتگوی تلفنی با محمد رویانیان، پیشنهاد مربیگری پرسپولیس را رد کرد ولی شنبه شب (دیشب)، ناگهان نظرش عوض شد!

اینکه چرا دایی نظرش تغییر کرد، بحث دیگری‌‌ست ولی تجدید نظر دایی، احتمالاً کلنگی است بر کاخ آرزوهای محمد مایلی کهن!

محمد رویانیان مدیری ستاره‌گراست. او خوب می داند که علی دایی ستاره است ولی محمد مایلی کهن نه تنها ستاره نیست بلکه در هفت آسمان هم یک ستاره ندارد!

حضور دایی در پرسپولیس، حاشیه امنیتی‌‌ست برای رویانیان. اگر پرسپولیس قهرمان لیگ شود، رویانیان با خیال راحت به انتخاب دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس می بالد. اگر هم پرسپولیس با دایی بد نتیجه بگیرد، دایی آن قدر آدم بزرگی است که همه او را بزنند و نوبت به رویانیان نرسد!

علاوه بر این، رویانیان احتمالاً به دردسرهای حضور مایلی کهن در پرسپولیس واقف است. مایلی کهن اگر مربی پرسپولیس شود، قطعا باید منتظر تقابل برخی بازیکنان پرسپولیس با او باشیم. حضور مایلی کهن در پرسپولیس، این تیم را به حاشیه می کشاند. این ملاحظات دلایلی کافی برای ترجیح دایی به مایلی کهن است.

حضور علی دایی در پرسپولیس، مایلی کهن را در یک قدمی دستیابی به مهمترین آرزوی ورزشی‌اش متوقف می کند. او سالهاست که منتظر نشستن بر نیمکت مربیگری پرسپولیس است.

در یکی دو سال گذشته، دنیزلی و استیلی و ژوزه و گل‌محمدی آمدند و رفتند و این بی‌ثباتی در کادر فنی پرسپولیس، زمینه‌ساز نشستن مربی همیشه ناکام لیگ برتر بر روی نیمکت مربیگری پرسپولیس شد.

اما علی دایی همان طور که روزی یکی از عوامل اصلی کنار رفتن مایلی کهن از مربیگری تیم ملی بود و با ایستادگی‌اش در برابر مایلی کهن، اجازه نداد که رویای مربیگری در جام جهانی در زندگی مایلی کهن تعبیر شود، اینک نیز با تجدید نظر ناگهانی‌ در تصمیم قبلی‌اش، احتمالاً رویای مربیگری پرسپولیس را در حیات ورزشی مایلی کهن نقش بر آب کرده است.

علی دایی البته حق دارد تصمیم خودش را بگیرد ولی تصمیم او، کلنگی شد بر کاخ آرزوی دیرین حاجی مایلی! شاید اگر مایلی کهن می دانست خط زدن دایی از تیم ملی، بعدها این همه هزینه برایش در بر دارد، هیچ گاه او را از تیم ملی کنار نمی گذاشت!

۱۳۹۲/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...