نسخه چاپی

قوامي:

رسانه،زمینه مشاركت حداكثری مردم درانتخابات

عکس خبري -رسانه،زمينه مشارکت حداکثري مردم درانتخابات

نماینده مردم اسفراین گفت: صدا و سیما به عنوان كالای عمومی باید زمینه مشاركت حداكثری مردم در انتخابات خرداد ماه را به وجود آورد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز،هادی قوامی بیان کرد: برای به وجود آمدن فضای سیاسی و حماسه سیاسی رسانه ملی باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را به وجود آورد.

وی افزود: به این منظور باید در سراسر کشور شور و شوق به بالاترین حد خود برسد، بنابراین باید زمینه مشارکت همه سلایق سیاسی برای حضور در انتخابات خردادماه به درستی به وجود آید و صدا و سیما فرصت‌ها را به صورت برابر در اختیار کارشناسان،‌ هواداران و کاندیداهای ریاست جمهوری قرار دهد.

وی افزود: این سازمان باید سیاست جانب‌دارانه را کنار گذاشته و به صورت برابر برنامه‌های انتخاباتی‌اش به کاندیداها، کارشناسان و هواداران کاندیداها قرار دهد. در این صورت رسالتش در برابر فرمایش رهبری به درستی عمل کرده است در غیر این صورت شور و شوق انتخاباتی معکوس خواهد شد و حماسه سیاسی با چالش بزرگی روبه‌رو می‌شود.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه نقاط قوت و ضعف کاندیداها به صورت همزمان باید مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد خاطر نشان کرد: در برنامه‌های انتخاباتی صدا و سیما نقاط ضعف و قوت کاندیداها باید صورت همزمان و در قالب بحث‌های کارشناسی مورد نقد و بررسی قرار گیرد و نباید این طور باشد که فقط نقاط ضعف کاندیداها برجسته‌نمایی شود.

قوامی متذکر شد: اگر حرکت صدا و سیما در مباحث انتخاباتی به سمت بزرگ‌نمایی نقاط ضعف کاندیداها متمرکز شود کار این سازمان اوریب پیدا خواهد کرد که نتیجه چنین عملکردی منجر به حضور حداقلی مردم پای صندوق‌های رای می‌شود.

۱۳۹۲/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...