نسخه چاپی

طلا بخبر داد:

مهلت اعتراض رد صلاحیت‌شدگان شورای شهر امروز تمام می‌شود

عکس خبري -مهلت اعتراض رد صلاحيت‌شدگان شوراي شهر امروز تمام مي‌شود

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در تهران گفت كه امروز مهلت دریافت اعتراض از داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات نظارت تمام می‌شود.

حسین طلا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستا که صلاحیت‌شان در هیات‌های اجرایی تایید شده ولی در هیات‌های نظارت رد شده است، تا پایان امروز زمان دارند تا اعتراضات خود را به هیات‌های نظارت مربوطه ارائه کنند.

وی با بیان اینکه اسامی این دسته از داوطلبان در 28 اردیبهشت به آنها اعلام شده است،گفت: فرصت چهار روزه این افراد برای اعلام اعتراض به هیات‌های مربوطه نظارت در بخش و شهرستان امروز تمام می‌شود.

طلا ادامه داد: نتایج بررسی‌ها 12 خرداد به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها اعلام می‌شود تا آنها در 13 لغایت 15 خرداد نتایج را برای اعلام عمومی و اطلاع مردم در آن شهرستان و بخش اعلام کنند. رقابت داوطلبان تایید صلاحیت شده نیز از 14 خرداد آغاز می‌شود.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در تهران همچنین خاطرنشان کرد: داوطلبان کرسی شوراهای شهر که صلاحیت‌شان توسط هیات‌های اجرایی رد شده است و به هیات‌های نظارت اعتراض کرده‌اند نیز رسیدگی به پرونده آنها اکنون در حال انجام است و نهایتا بررسی‌ها در روز 3 خرداد به فرمانداری‌ها اعلام می‌شود.

انتهای پیام

۱۳۹۲/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...