نسخه چاپی

غرضی: نه با اصلاح طلبانم نه كارگزاران

كاندیدای یازدهمین دروه انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصلاح طلبان وقتی دولت تشكیل دادند من را معرفی نكردند اصولگریان هم وقتی دولت تشكیل دادند من را معرفی نكردند، اما امام و مسئولان آن دوره بعد از انقلاب من را به عنوان وزیر نفت و استاندار معرفی كردند، نه با اصلاح طلبان نزدیكی سیاسی دارم و نه كارگزارانی هستم، در هیچ دوره ایی هم با آنها جلسه ایی نداشتم.


به گزارش نما به نقل از مهر، سید محمد غرضی کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سوال مهر، مبنی بر اینکه برای تحقق شعار انتخاباتی خود که دولت ضد تورم است چه برنامه ایی دارید گفت: از 60 سال گذشته در ایران همه دولتهایی که روی کار آمدند متورم بودند، من تاریخ اقتصادی کشور را به طور دقیق می دانم، از اواسط دولت ناصرالدین شاه ارزش پول ملی شکسته شد چون قدرت سیاسی شکست و باعث شد پول تقلبی به وجود آید.


وی افزود: بعد از انقلاب در دوران بنی صدر یک دلار به 30 تومان رسید و در دولت موسوی دلار 30 تومانی به 150 تومان رسید، آقای هاشمی دولت را با دلار 150 تومانی تحویل گرفت و زمانی که دولت را تحویل می داد قیمت دلار به 450 تومان رسید، در پایان دولت خاتمی دلار 450 تومان به 1000 تومان رسید و آقای احمدی نژاد دولتی را که با دلار 1000 تومان تحویل گرفته بود با دلار 3000 تومانی تحویل داد.


این کاندیدای ریاست جمهوری ادامه داد: تورم بیش از یک تعریف ندارد و آن این است که دولت بیش از درآمدهایش هزینه می کند و حاصل آن تورم می شود.


غرضی عنوان کرد: من شعار ضد تورم دادم و دولتی که تشکیل خواهم داد دولتی خواهد بود که درآمدش مساوی هزینه هایش خواهد بود، این برنامه رفع ظلم از فقرا در دولت من است.


غرضی در پاسخ به سوال دیگر مهر، مبنی بر اینکه در کابینه شما از چه افرادی استفاده خواهد شد و این که آیا اصلاح طلبان در کابینه شما هستند یا اصولگرایان گفت: من از متن مردم هستم، انقلاب اسلامی 99 درصد رای داشته است و این تقسیم بندیها حاشیه سازی به حساب می آید چون این جریانها هیچ کدام نتوانستند رای را که از مردم گرفته اند نگه دارند. بنابر این هر کدام از بزرگان که در متن مردم باشند در کابینه دولت من خواهند بود.


وی ادامه داد: آنهایی که بتوانند با برنامه دولت سازگاری داشته، ضد تورم عمل کنند و با مردم همراه باشند انتخاب می کنم؛ من نمی خواهم کسانی که در کابینه من هستند همراه غرضی یا دولت باشند. بلکه می خواهم جوابگوی ملت باشند؛ من روشی طراحی می کنم هرکس با روش من همراه شد او را قبول می کنم.


این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوال دیگر خبرنگزاری مهر که پرسید شما در دولت آقای هاشمی و آقای میرحسین موسوی کار کرده اید و در دوره ایی عضو حزب کارگزاران بوده اید، آیا در این انتخابات به اصلاح طلبان نزدیک هستید یا نه گفت: اتفاقی که در کارگزاران افتاد قبل توسعه بود، چیزی که در سال75 برای تشکیل کارگزاران من امضا کردم تبلیغ توسعه بود و حزب نبود اما بعدها عده ای حزب تشکیل دادند ولی من عضو آن نیستم و از آن حمایت نمی کنم.


غرضی گفت: اصلاح طلبان وقتی دولت تشکیل دادند من را معرفی نکردند اصولگریان هم وقتی دولت تشکیل دادند من را معرفی نکردند. اما امام و مسوولان آن دوره بعد از انقلاب من را به عنوان وزیر نفت و استاندار معرفی کردند، نه با اصلاح طلبان نزدیکی سیاسی دارم و نه کارگزارانی هستم، در هیچ دوره ایی هم با آنها جلسه ایی نداشتم.

۱۳۹۲/۳/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...