نسخه چاپی

رئيس كميسيون امنيت ملي:

نظر جامعتین فصل‌الخطاب ائتلاف 1+2 است

عکس خبري - نظر جامعتين فصل‌الخطاب ائتلاف 1+2 است

رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اظهار نظر تشكل‌های مختلف اصولگرا و جامعتین می‌تواند فصل‌الخطاب ائتلاف 1+2 باشد.

به گزارش نما به نقل از فارس، علاءالدین بروجردی در حاشیه سفر خود به گیلان درباره ائتلاف 1+2، اظهار کرد: از ابتدا ولایتی اعلام کرده بود که حضور در صحنه و تبلیغات را برای ایجاد شور انتخاباتی در مردم ادامه می‌دهد.

*نظر جامعتین فصل‌الخطاب ائتلاف 1+2 است

وی افزود: با توجه به اینکه کمک به تحقق حماسه سیاسی که راهبرد مقام معظم رهبری است، بنابراین حضور ولایتی به پرشورتر شدن عرصه انتخابات کمک می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی اذعان کرد: در این مدت تشکل‌های مختلف اصولگرا و جامعتین نیز اظهار نظر می‌کنند و نکات مد نظر آنها می‌تواند فصل‌الخطاب در این ائتلاف باشد.

*موضوع هاشمی منتفی شد/خط قرمز رابطه با آمریکا

وی درباره ورود هاشمی به عرصه انتخابات، تصریح کرد: هاشمی بر خلاف انتظار ورود پیدا کرد و اکنون که دیگر در صحنه حضور ندارد موضوع وی منتفی است.

بروجردی با اشاره به موضوع مذاکره با آمریکا، خاطرنشان کرد: رابطه با آمریکا خط قرمز ماست و جدا از این خط قرمز می‌توانیم با دیگر کشورهای اروپایی، عربی و آسیایی مانند چین و ژاپن که از نظر اقتصادی قدرتمند هستند رابطه برقرار کنیم.

وی یکی از وظایف مهم رئیس جمهور آینده را اصلاح وضعیت اقتصادی کشور دانست.

نماینده مردم بروجرد در مجلس متذکر شد: اگر بنا به دلایلی در نکاتی سیاست نظام باشد و مقام معظم رهبری به صلاح بدانند مانند بحران عراق، طبیعی است مسئولان باید با نظر ایشان عمل کنند.

*24 خرداد تکرار حماسه 22 بهمن 91 است

وی به انتخابات 24 خرداد و حضور مردم در این حماسه اشاره کرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند که انتخابات ریاست جمهوری به عنوان نماد ملی است.

بروجردی ادامه داد: همه کسانی که در جامعه هستند باید برای حضور گسترده‌تر در انتخابات نقش خود را ایفا کنند.

وی اهمیت حضور در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و اذعان کرد: صف‌آرایی دشمنان به ویژه آمریکا برای دلسرد کردن مردم ایران است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی کمرنگ‌ نشان دادن انتخابات را راهبرد دشمنان دانست و تصریح کرد: همانگونه که مردم در 22 بهمن سال گذشته نشان دادند وقتی دشمن تصمیمی برای ملت می‌گیرد مردم با عزمی جزم‌تر در صحنه حضور پیدا می‌کنند، بنابراین 24 خرداد تکرار حماسه 22 بهمن 91 است.

وی خاطرنشان کرد: همه وظیفه داریم در شکل‌دهی حماسه سیاسی و اقتصادی نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

۱۳۹۲/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...