نسخه چاپی

در سيستان و بلوچستان صورت گرفت

افزایش 20 درصدی كاندیداهای دور چهارم انتخابات شوراهای شهر و روستا

عکس خبري -افزايش 20 درصدي کانديداهاي دور چهارم انتخابات شوراهاي شهر و روستا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در دوره چهارم انتخابات شوراهای شهر و روستا، بیش از 20 درصد افزایش كاندیدا در سیستان و بلوچستان داشته‌ایم.






خبرگزاری فارس: افزایش 20 درصدی کاندیداهای دور چهارم انتخابات شوراهای شهر و روستا

Tweet

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رجبعلی شیخ‌زاده ظهر امروز در جلسه و نشستی که با حضور نماینده ولی‌فقیه و ائمه جمعه برگزار شد اظهار داشت: در انتخابات پیش رو، هراس دشمن از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی بوده و به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه انتخابات و خلق حماسه سیاسی است.

وی افزود: نقش روحانیت و ائمه جمعه در صحنه انتخابات بسیار مهم و پر رنگ خواهد بود و موجب ترغیب و تشویق مردم برای شرکت در انتخابات پرشور و با طراوت و خلق حماسه سیاسی خواهد شد.

شیخ‌زاده بیان داشت: چشم استکبار جهانی به میزان مشارکت مردم در انتخابات دوخته است و از روحانیون و ائمه جمعه خواسته می‌شود تا دستاوردها و خدمات و پیشرفت‌های نظام را یادآور شوند.

این مسئول تصریح کرد: مردم را باید به وحدت و همدلی فراخواند، زیرا وحدت و انسجام امت اسلامی موجب یأس و نومیدی دشمن خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مردم را از خطر و فعالیت دشمن در زمان انتخابات و شایعه‌پراکنی و اختلافات قومی و مذهبی و تبلیغات مسموم که در سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب به آن پرداخته می‌شود باید آگاه و هوشیار کنید.

شیخ‌زاده ادامه داد: نقش شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان ارکان مهم نظام اداری برای سیاست‌گذاری حوزه مدیریت شهری و محلی بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: نظام اسلامی به عنوان الگوی قابل اتکا برای کشورهای اسلامی و مستضعف تبدیل شده لذا دشمن کارآمدی نظام را مورد هجمه قرار داده است.

این مسئول از تعامل مناسب بین هیئت‌های اجرایی و نظارتی استان اشاره کرد و بیان داشت: کاندیداهای ثبت‌نام شده‌ای که در هیئت‌های اجرایی استان تأیید صلاحیت شده‌اند 97 درصد است که در حال حاضر در هیئت‌های نظارتی در حال بررسی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان : در دوره چهارم انتخابات شوراهای شهر و روستا بیش از 20 درصد افزایش کاندیدا داشته‌ایم و شوراهای اسلامی در حوزه شهری 219 نفر عضو اصلی و در حوزه روستایی هشت هزار و 934 نفر عضو اصلی هستند.

۱۳۹۲/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...