نسخه چاپی

دبير ستاد مركزي خدمتگزاران آباداني و پيشرفت

برنامه‌ریزی برای رفع استرس‌ها داریم

عکس خبري -بايد برنامه‌ريزي براي رفع استرس‌ها داريم

دبیر ستاد مركزی خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت گفت: آرامش روحی و روانی در شهر پراسترس محقق نمی‌شود پس باید برنامه‌ریزی برای رفع استرس‌ها و تنش‌های شهروندان داشته باشیم.

احمد صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به اینکه شورای چهارم ایجاد آرامش و رفاه برای مردم و شهروندان است، گفت: برنامه‌های خوب و عمل به آن از وظایف اصلی شورا است.

وی درباره آرامش شهروندی بیان داشت: این آرامش یعنی دسترسی آسان به تمامی خدمات شهری با یک فرصت برابر، آرامش شهروند یعنی یک شهر پاک، روان، متوازن با نمادهای زیبای معماری و شهری مقاوم در برابر حوادث و موانع است.

صادقی تأکید کرد: همچنین یکی از مصادیق آرامش شهروندی، شهروندان سالم، بانشاط و با ایمان که این 3 پارامتر مجموعاً حوزه سلامت ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت را تشکیل می‌دهد.

دبیر ستاد مرکزی خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت یادآور شد: آرامش روحی و روانی در شهر پراسترس محقق نمی‌شود پس باید برنامه‌ریزی برای رفع استرس‌ها و تنش‌های شهروندان داشته باشیم.

وی افزود: جسم و تن سالم نیازمند ورزش و تحرک شهروندان است و این محقق نمی‌شود جز با گسترش فضای ورزش همگانی و قابل دسترس، همانطور که ملاحظه می‌شود زندگی آپارتمانی امکان تحرک را از شهروندان گرفته است و دوری و غیرقابل دسترس بودن فضاهای همگانی موجب می‌شود که شاهد بیماری‌های زیادی باشیم که از جمله فشار خون، دیابت، افزایش وزن علی‌الخصوص برای زنان خانه‌دار است.

صادقی خاطرنشان کرد: جسم و تن سالم نیازمند پیشگیری هوشمندانه در حوزه سلامت است، قطعاً از فراکسیون‌های تخصصی شورای شهر بعدی یک کارگروه فردی از بهترین متخصص‌های بخش سلامت که عضو این کارگروه نیز هستند استفاده می‌شود.

۱۳۹۲/۳/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...