نسخه چاپی

ضرغامي در حاشيه جلسه دولت خبر داد

رضایت احمدی نژاد از نقد دولت/قرار نیست مجری مناظره‌ها معرفی شود

رئیس صدا و سیما از بررسی برنامه تلویزیونی نامزدها در جلسه امروز هیئت وزیران و ابراز رضایت احمدی‌نژاد از مطالب انتقادی نامزدها نسبت به دولت خبر داد.

به گزارش نما از فارس، عزت‌الله ضرغامی در حاشیه جلسه امروز هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز دولت درباره برنامه‌های تلویزیونی نامزدها صحبت شد.

وی افزود: از آنجا که بسیاری از نامزدها در گفت‌وگوها تلاش می‌کنند دولت را مورد نقد قرار دهند و این به نوعی برای دولت مظلومیت ایجاد می‌کند، مطالبی در اینباره گفته شد اما به هر حال در هر دوره این اتفاق می‌افتد.

رئیس صدا و سیما گفت: بهترین موضع را آقای احمدی‌نژاد گرفت و گفت که این برنامه‌ها بسیار خوب است و نشان‌دهنده آزادی در کشور ماست و حتماً مفید است و حتی تأکید کردند که اگر می‌شود این برنامه‌ها چند بار تکرار شود.

ضرغامی با بیان اینکه قانوناً نمی‌توانیم برنامه نامزدها را تکرار کنیم، گفت که دولت بعد از انتخابات هم می‌تواند هرجا نیاز به پاسخگویی بود، پاسخ دهد.

وی تصریح کرد: اینکه نامزدها به راحتی حرف‌های خود را بزنند و تحلیل ارائه دهند و هرجا لازم شد در ارائه برنامه‌ها و وضع موجود آسیب‌شناسی کنند، موضوعی است طبیعی و فرصت هم برای روشن کردن جامعه نسبت به برخی ادعاها وجود دارد.

خبرنگاری از رئیس رسانه ملی درباره مجری مناظره‌های انتخاباتی سؤال کرد که وی پاسخ داد: قرار نیست مجری مناظره‌ها معرفی شود.

ضرغامی افزود: اجازه دهید هرگاه وقت آن رسید هم با مجری و هم با فضا و دکوربندی جالب این مناظره‌ها مواجه می‌شویم.

وی با رد طرح موضوع اجرای مناظره‌ها توسط خودش از سوی برخی رسانه‌ها، آن را یک شوخی دانست.

رئیس صدا و سیما،‌ درباره میزان رضایتمندی نامزدها ار برنامه‌های انتخاباتی شان گفت: آنطور که خود نامزدها به ما گفتند، خیلی رضایت دارند؛ هم از نظم برنامه‌ها و هم همکاری که با آنها صورت گرفته است.

ضرغامی افزود: ما هم با آنکه نامزدها برنامه فشرده‌ای دارند، از آنها رضایت داریم و تا اینجا کارها بسیار خوب پیش رفته است.

۱۳۹۲/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...