نسخه چاپی

افراد مهمي كه خواستار كانديداتوري هاشمي شدند

"ستاد مشایی در اختیار جلیلی"!!

عکس خبري - "ستاد مشايي در اختيار جليلي"

تندروها در ایران به دنبال پیروزی سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری هستند. از سوی دیگر، منابع خبری می گویند كه مشایی مشاور ارشد محمود احمدی نژاد و كاندیدای رد صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری تمامی ستاد انتخاباتی خود را به جلیلی داده است.

الحیات نوشت: اصولگرایان در اجماع بر روی یک کاندیدای واحد در انتخابات ریاست جمهوری ناکام ماندند. در همین حال، مصباح یزدی از کاندیداتوری سعید جلیلی پشتیبانی کرد.

به گزارش انتخاب، این روزنامه در خصوص دیدار مهم روز گذشته اعضای ائتلاف 1+2 با آیت الله مهدوی کنی می نویسد: در این جلسه فرد خاصی به عنوان گزینه نهایی مشخص نشد. با این حال، این موضوع به قالیباف و ولایتی فرصت مبارزه با دیگر کاندیداها را خواهد داد

از سوی دیگر، منابع خبری می گویند که مشایی مشاور ارشد محمود احمدی نژاد و کاندیدای رد صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری تمامی ستاد انتخاباتی خود را به جلیلی داده است.

الحیات از جلیلی به عنوان یک کاندیدای "تندرو" نام برده و نوشته است: این تندروها در ایران به دنبال پیروزی سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری هستند.


به نوشته این روزنامه، جلیلی به عبارتی احمدی نژاد ثانی است، اما تحلیلگران معتقدند، استفاده از رئیس جمهور فعلی ایران در مبارازت انتخاباتی جلیلی، اقدامی منفی محسوب می شود، چراکه انتقادات از او رو به افزایش است.

چه کسانی خواستار کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی شده بودند؟

الحیات در بخش دیگری از گزارش خود آورده است: شخصیت های برجسته از جمله، هاشمی شاهرودی، عسگراولادی، علی لاریجانی مهدوی کنی ضمن دیدار با هاشمی از او خواسته بودند که کاندیدا شود.


پس از عدم احراز صلاحیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمد هاشمی، برادر هاشمی رفسنجانی اعلام کرد که اصلاح طلبان در این انتخابات از هیچ نامزدی حمایت نمی کنند.

۱۳۹۲/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
0
0
۱۳۹۲/۳/۸
مرگ بر دروغ گو ، مرگ بر تخريب گر
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...