نسخه چاپی

ایران سید حسن نصرالله را ترور می كند!

یكی از سرسخت ترین و تندروترین شخصیتهای وهابی سعودی حامی گروههای مسلح در سوریه، با حمله شدید به سید حسن نصرالله ادعا كرد ایران سید حسن نصرالله را ترور خواهد كرد.

به گزار نما به نقل از مهر: شیخ محمد العریفی یکی از سرکردگان جریان سلفی وهابی سعودی در حالی به سید حسن نصرالله حمله کرده است که رهبر مقاومت از سوریه در مقابل جنگ تمام عیار غربی ها و متحدان عرب، ترک و صهیونیست آنها حمایت کرده است.

به گزارش شبکه سی ان ان، العریفی در صفحه خود بر روی تویتر مدعی شده است نقش سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با ترور وی از سوی ایران پایان می یابد.

به گفته ناظران و تحلیلگران، هجمه عریفی وهابی همزمان با هجمه شدید دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی به نقش حزب الله صورت می گیرد که در نگاه ملتهای عربی و اسلامی به عنوان رهبر بلامنازع مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی به شمار می رود که توانست با شکست رژیم اشغالگر قدس، جنوب لبنان را از وجود این رژیم پاکسازی کند و اسطوره شکست ناپذیری ارتش این رژیم را هم در هم بشکند.

العریفی مدعی شده است نقشی که دبیرکل حزب الله برای ایران ایفا می کرد، پایان یافته است، تاثیرگذاری عربی وی از بین رفته است، بعید نمی دانم ایران سید حسن نصرالله را ترور کند تا وی با اسرارش بمیرد!

این شیخ وهابی با توهین بی شرمانه به سید حسن نصرالله و نامش برای منحرف کردن افکارعمومی از جنایات وحشیانه ای که گروههای مسلح با اتکای به فتاوای ضد اسلامی و ضد انسانی افرادی همچون شیخ العریفی مرتکب می شوند و به کشتار زنان و کودکان بیگناه و حتی خوردن اعضای بدن آنها دست می زنند، ادعا کرده است عقلاء درباره حسن .... هشدار داده اند، او معتقد به کافر بودن ما و مباح دانستن خون ما است، امروز شام(در اشاره به سوریه) او را رسوا کرده است، کودکان را می کشد و نوامیس را هتک حرمت می کند و با این کارها به مجوس(اشاره به ایران) تقرب می جوید.

خاطر نشان می شود العریفی از سرسخت ترین حامیان گروههای مسلح در سوریه به شمار می رود و نقش زیادی در جمع آوری کمکهای مالی داشته است.مقامات سوئیسی اخیرا ورود العریفی به اروپا را ممنوع کرده بودند.

به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه سوئیس، محمد العریفی از ورود به سوئیس و تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا به مدت پنج سال منع شده است.

فتوای ضد اسلامی و غیر اخلاقی جهاد نکاح در سوریه به این شخصیت تندرو وهابی نسبت داده شده است که این شیخ وهابی مدعی شده بود بهترین وسیله برای جهاد زنان علیه نظام سوریه، جهاد نکاح(با تروریستهای مسلح) است به شرط اینکه سن دختران 14 یا 16 یا بیشتر باشد که اگر این کار را انجام دهند، وارد بهشت می شوند.

شماری از شیوخ اهل سنت تاکید کرده اند آنچه گروههای وهابی مورد حمایت آل سعود از جمله العریفی انجام می دهند، تنها در راستای خدمت به طرحهای توطئه قرار دارد که شبکه القاعده به عنوان آلت دست غربی های استعماری برای مخدوش کردن چهره اسلام آن را رهبری می کند.

۱۳۹۲/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...